ردیاب خودرو و ردیاب مخفی آهنربایی – خرید ، فروش و اجاره ردیاب

عنصر سخت افزاری وظیفه جمع آوری اطلاعات و دادهها را دارد و عنصر نرم افزاری وظیفه پردازش اطلاعات و نمایش گزارشها را بر عهده دارد. بخش سخت افزاری با قسمتهای مختلف ماشین هماهنگ میشود؛ به عنوان مثال به کمک جیپیاس، سرعت سنج و… به طور مثال جی پی اس خودرو مدل GM250 ساخت شرکت ایمن ردیاب که قابلیت های زیادی مانند شنود، ردیابی مسیر، خاموش کردن خودرو، تعیین سرعت خودرو و … ردیابها با ویژگیهای چند منظوره فواید بسیار زیادی برای کمپانیهای مختلف دارند. باقابلیت شنود موجود در ردیاب IR1500 علاوه بر موقعیتیابی میتوان صدای داخل ماشین را با وضوح بسیار زیادی دریافت کرد. شاید بارها برای بعضی از شما اتفاق افتاده است که جهت استفاده از ردیابهای شنوددار، چه ردیاب خودرو باشد یا انواع ردیاب اشخاص، دچار تردید و دلهره شدهاید و برای شما سوال پیش آمده که استفاده از این نوع ردیابها جرم محسوب میشود یا نه؟ تمامی این ردیابهای معرفی شده اعم از انواع ردیاب خودرو، انواع ردیاب اشخاص، انواع ردیاب آهنربایی و غیره جهت امنیت جان و مال شما عزیزان طراحی و تولید شدهاند تا به کمک این وسیله امنیتی از خودروی خود و حتی فرزندان و عزیزانتان محافظت و مراقبت کنید و زندگی بدون استرس و راحتی را داشته باشید.

از مزایای استفاده از ردیاب GT06N میتوان به قابلیت نمایش مسیرهای پیموده شده، میزان مصرف سوخت، سرعت لحظهای خودرو و تعریف سرعت مجاز، امکان قطع کردن برق خودرو از طریق اتصال رله قطع برق، داشتن دکمه هشدار سریع (SOS)، داشتن میکروفون جهت ارتباط صوتی دوطرفه با خودرو و مصرف شارژ سیمکارت بسیار کم اشاره کرد. در این میان ردیاب نظامی آهنربایی IR1500 یکی از بهترین جیپیاسهای مورداستفاده برای خودرو است که باتری آن از کشورهای اروپایی تأمینشده و تولید میشود. حتماً قبل از سفارش با شرکت تماس بگیرید و از موجودی آن مطلع شوید. در اینجا شما را به دیدن ویدئو کوتاهی از معرفی شرکت تلتونیکا دعوت می کنیم. یکی از مزیت های رقابتی گروه فناوری افرا نسبت به سایر واردکنندگان محصولات خارجی، تولیدی بودن این شرکت است که بتواند دغدغه مصرف کنندگان محترم ایرانی در استفاده بلند مدت از ردیاب خودرو را تامین نماید. ردیاب نظامی IR1500 بهترین ردیاب ماهواره ای خودرو است و دارای قابلیت تماس با مالک در لحظه تشخیص سرقت خودرو است.

این محصول علاوه برداشتن میکروفن بسیار باکیفیت برای شنود دارای دکمه s.o.s یا درخواست کمک اضطراری است که به بکار بردن بهترین نوع از آنتنهای داخلی ردیابی و مکانیابی، بیشتری پوشش ممکن در مواقع حساس را برای شما به وجود میآورد. در مواقع اضطراری میتوانید بدون جلبتوجه دکمه S.O.S قرار دادهشده بر روی محصول را فشار داده و تماس با شمارههای اضطراری برقرار میشود. باتری قدرتمند 30000mAh قرار دادهشده در مکانیاب IR1500 بهترین نوع ممکن از باتریهای مورداستفاده در ردیاب خودروهاست. جی پی اس آهنربایی IR1500 یکی از بهترین نمونه مسیریابهایی است که توسط ایران رهیاب ارائه میشود. ما با استفاده از تکنولوژِی UHF و ردیابی GPS ، دستگاه هایی که ردیاب خودرو همگام دارند به مکانیابی و بازیابیشان میپردازیم. این دستگاه وزن مناسبی دارد و بهراحتی میتوان آن را در داخل خودرو نصب کرد. این دستگاه تمام امکانات رو کنار هم جمع کرده تا بتونه تمام نقاط ضعف امنیتی رو پوشش بده . چون ردیاب یک وسیله امنیتی میباشد که باید هر لحظه در دسترس باشد پس پشتیبانی قوی جزو ملزومات این وسیله امنیتی میباشد. ردیاب آهنربایی ارزان IR1500 باقابلیت نصب آسان، برد بالا و ظرفیت مناسب باتری میتواند تمامی دغدغههای امنیتی را رفع کند.

در این مقاله سعی کردیم به رایج ترین سوالات ممکن در باره خرید ردیاب خودرو پاسخ دهیم. همه این قابلیتها در کنار یکدیگر gps آهنربایی IR1500 را به یک انتخاب ایده آل تبدیل کرده است. ردیاب آهنربایی نظامی آی آر 1500 بهترین و کاملترین نوع از ردیابهایی است که در بازار داخلی وجود دارد. بهترین ردیاب خودرو آهنربایی موجود در بازار دارای یک میکروفون داخلی باکیفیت نیز هست که امکان شنود با بهترین کیفیت ممکن را به وجود آورده است. تمام مدل های ردیاب خودرو ایران اسمارت قابلیت پشتیبانی از رله قطع برق را دارند ولی به چند نکته برای نصب باید توجه نمایید که نصب رله در خودروهای مدل بالا پیشنهاد نمیشود مگر به درخواست مشتری و همچنین در برخی موارد مشاهده شده که خودروهای دارای گارانتی برای دریافت خدمات بدلیل تغییرات سیم کشی داخل خودرو دچار مشکل شده اند. بازه زمانی در نظر گرفتهشده برای گارانتی ردیاب IR 1500 با شرایط تعویض و 3 ساله است.در پکیج پشتیبانی محصول کارت طلایی 10 ساله جی پی اس ایران نیز در نظر گرفتهشده و در حین خرید محصول تا 10 سال از پشتیبانی فنی و حرفهای شرکت ایران رهیاب بهرهمندمی شوید. ردیاب IR1500 در هیچیک از نمایندگیها موجود نیست و فقط و فقط توسط خود شرکت و با مجوز خاص و به تعداد محدود به فروش میرسد.قیمت ردیاب خودرو آهنربایی 4.420.000 هزار تومان با تمامی امکانات و ده سال اکانت سرور رایگان و بدون هزینه جانبی است.در ضمن درصورتیکه زمان شارژ کمتر (حدود 10 الی 14 روز) نیز برای شما کفایت میکند، میتوانید ردیاب مغناطیسی مدل IR180 را تهیه کنید که اندازه و قیمت آن بسیار مناسبتر است.

ردیاب آهنربایی خودرو دارای بهترین و باکیفیتترین نوع از باتریهایی است که در صنایع نظامی کاربرد دارد ، بهگونهای که در بعضی مدلها، gps آهنربایی حتی تا 5 سال نیز نیازی به شارژ مجدد ندارد. یاطری ردیاب آهنربایی، در صنایع نظامی کاربرد دارد و متأسفانه به دلیل تحریمها بهسختی و به تعداد کم به دست تیم تحقیق و توسعه ما میرسد. ردیاب آهنربایی نظامی IR1500 ویژگیهای بسیار منحصربهفردی دارد. ردیاب آهنربایی IR1500 به دلیل طراحی خاص و باکیفیتی که دارد بیشتر بهعنوان یک ردیاب پلیسی نظامی شناخته میشود، اما برای تمام خودروهای سواری و سنگین قابلیت استفاده دارد. تمامی این مشخصات باعث شده که قیمت ردیاب IR1500 به نسبت سایر محصولات مشابه بسیار مناسب و بهصرفه باشد. پیشنهاد میکنیم با مراجعه به صفحه قیمت ردیاب و مشاهده مشخصات سایر محصولات ایران رهیاب، به قدرت بیشتر ردیاب آهنربایی IR1500 پی ببرید. ردیاب خودرو ردیاب خودرو چیست؟ ردیاب خودرو به چه صورت فعال می شود؟ ردیاب آهنربایی خودرو آی آر 1500 پیشرفتهترین ردیاب خودرو قابلنصب بر روی خودروست.