ردیاب افراد GR600، حرفه ای ترین ردیاب شخصی بدون نصب

7. ضد آب بودن و مقاومت بالا در برابر ضربه و گرد و غبارو دماهای بسیار بالا و بسیار پایین که به صاحبان حیوانات اطمینان خاطر می دهد که در هر شرایطی قابلیت ردیابی حیوان خود را دارند. در مقایسه با قیمت بسیار زیاد دام ها ، قیمت ردیاب دام بسیار پایین می باشد.

گروهی دیگر از افراد نیز وجود دارند که از پرنده های گران قیمت و نایابی نگهداری می کنند و حفظ امنیت هر یک از آنان را بسیار مشکل می دانند. این ویژگی در مدل های مختلف ردیاب کودک قیمت مناسب نیز حیوان ردیاب در جدول یافت می شود. علاوه بر این بیشتر افرادی که باشگاه های سوارکاری دارند هر چند وقت یکبار با مشکل متواری شدن اسب های گران قیمت مسابقه ای رو به هستند. ردیاب های قلاده ای بیشتر کاربردش برای گم شدن سگ و گربه می باشد و کاربرد خیلی کمی برای جلوگیری از سرقت حیوانات شما دارد جرا که پس از سرقت اکثرا توسط سارقان قابل تشخیص بوده و از گردن حیوان جدا می گردد .

در بین انواع ردیاب شخصی، ردیاب افراد GR600 نمونهای از بهترین موقعیتیاب های قابلاستفاده برای افراد است که بر پایه فناوری جهانی GPS عمل میکند. همچنین با توجه به کاربرد شخصی این ردیاب برای افراد، ابعاد و طراحی بسیار مناسبی برای محصول در نظر گرفتهشده است. مشابه با دیگر محصولات موجود در مجموعه جی پی اس خودرو، برای ردیاب شخصی GR600 نیز بازه زمانی یکسالهای بهمنظور گارانتی و پشتیبانی خدمات پس از فروش در نظر گرفتهشده است.

در حقیقت از ردیاب های شخصی نیز می توان به عنوان ردیاب حیوانات استفاده کرد. ردیاب های برای عملکرد نیاز به نصب یک سیمکارت دارند. با استفاده از یک ردیاب حیوانات می توان برای همیشه از موقعیت جغرافیایی دقیق حیوانات خانگی خود مطلع باشید و برای همیشه از شر دغدغه و نگرانی گم شدن و یا سرقت حیوان خانگی تان راحت شوید. در تمام گله ها قوچ هایی وجود دارد که گله به دنبال آنها حرکت می کند پس می توان به تمام این قوچ ها ردیاب بست و همچنین گوسندانی هم هستند که قابل توجه چوپان ها هستند که معمولاً از مسیر گله حرکت نمی کنند و به هر دلیلی مدام از گله جدا می شوند، آنها هم به ردیاب احتیاج دارند.