ردیابی گوشی از طریق شماره تلفن – Xspy

به نحوی که آنها میتوانند تقریبا هر چیزی که تصور کنید را تغییر دهند؛ اما از طرفی بسیاری از کاربران در دریای تنظیمات کروم گم میشوند و به همین خاطر ممکن است از بررسی بسیاری از تنظیمات مهم مربوط به امنیت یا حریم شخصی منصرف شوند. کروم یک درگاه رایج برای دسترسی به اینترنت است که در آن میتوانید اکثر محصولات و سرویسهای پولساز گوگل را پیدا کنید.

به بیانی دیگر میتوان گفت که Chrome پورتال ورود به سرویسهای گوگل است و مشخصا گوگل نیز تلاش میکند تا روز به روز بیشتر به این شکل درآید. و کمک میکند که آن ها را گم نکنیم یا در صورت گم شدن ، مجددا آن ها را پیدا کنیم. این ردیاب دارای آنتن داخلی GPS با گین بالاست که آنتن دهی مناسبی را به کاربر ارایه میدهد. از دیگر مشخصات فنی این ردیاب به قابلیت هایی چون ضدآب بودن با استاندارد IP66, ردیاب شخصی قوی دارا بودن دو آنتن داخلی GSM که ماژول سیم کارت بوده و آنتن هوشمند GNSS که به مراتب کارایی بیشتری از تقویت امواج رادیویی و دریافتی را برای شما خواهد داشت و همچنین دارا بودن باطری داخلی 1000 میلیآمپر که در صورت استفاده مداوم بین 2 تا 3 روز به شما کار خواهد داد، میتوان اشاره نمود علاوه بر موارد ذکر شده این ردیاب دارای قابلیت OTA می باشد که امکان بهروزرسانی و ارتقا نرمافزار اصلی ردیاب و رفع خطاها و مشکلات نرمافزاری آن را از راه دور و بی سیم فراهم می آورد.

این ردیاب بدلیل کاربرد های مختلف،برای کار های گوناگون استفاده می شود.امروزه باید به فکر امنیت وسایل خود باشید. گوگل در بخش تنظیمات گزینه جستجو را قرار داده است؛ اما برای استفاده از آن باید در درجه اول بدانید که به دنبال چه چیزی هستید. با دانستن اصول و عملکرد Spyier در ردیابی تلفن، فقط باید این مراحل را دنبال کنید. تبلیغات اینترنتی همیشه به نوعی ردیابی نیاز دارند و هدف گوگل نیز در این سالها خوشبین کردن کاربران نسبت به اینگونه تبلیغات و جا انداختن عبارات «تبلیغات خوب» و روشهای ردیابی «حافظ حریم شخصی» بوده است. گوگل کروم در حال حاضر دارای ویژگیهایی برای حفظ حریم خصوصی کاربر است و در آینده نیز قرار است شاهد ویژگی جنجالی FLoC باشیم.

هر ماهواره GPS دارای چندین ساعت اتمی است و زمان در سیگنال ارسال شده وجود دارد. در هر زمان می توانید از راه دور تلفن هدف را ردیابی کنید. بله، تقریبا هر ماه شاهد اضافه شدن یک ویژگی جدید به کروم هستیم؛ اما این ویژگیها بسیار کوچک هستند و بیشتر روی برطرف کردن مشکلات تمرکز دارند نه ارائه تغییرات بزرگ. البته پیچیدگی این بخش مزایا و معایبی دارد. مثلا در بحث وب، این شرکت به شدت تلاشهای خود برای خلاص کردن دنیا از کوکیهای ردیاب شخص ثالث (که البته قابل تحسین است) را در بوق و کرنا کرده است. به همین خاطر کروم معمولا با جدیدترین خواستههای کاربران یا ترندها همگام نیست؛ که البته ظاهرا برای برخی از افراد آنچنان اهمیتی ندارد.