رتبه بندی ICC T20I: شکست KL Rahul در سه تیم برتر ، ویرات کوهلی یک مقام کسب می کند


سروان هند ویرات کوهلی و خفاش KL Rahul هر کدام در آخرین رده بندی ICC T20I با یک حسن نیت ارائه می دهند که عملکرد عالی آنها در سری 3 مسابقه T20I اخیراً در برابر استرالیا است. کوهلی ، که روز 25 ام قرن بیست و پنجم خود را در سومین و آخرین T20I در زمین کریکت سیدنی شکست ، به نقطه هشتم رسید و حضرت الله زازایی ، کشتی گیر افغانستان را گرفت. این کاپیتان هندی 134 دوش در سری T20I که به تازگی به نتیجه رسیده است به ثمر رسانده و در پیروزی هند در بازی دوم در سیدنی نقشی اساسی داشته است.

اخبار

در همین حال ، رهول جایگزین کاپیتان استرالیایی آرون فینچ شده و به مقام سوم رسیده است. خفاش راست دست در اولین T20I در کانبرا نیم قرن شکست.

داوید مالان انگلیس و بابر اعظم کاپیتان پاکستانی به ترتیب در رده های اول و دو قرار گرفتند.

در لیست بولینگ ، آدام زامپا ، چرخنده استرالیایی ، که در سری T20I سه ویکت گرفت ، وارد پنج تیم برتر شد و اکنون در مکان چهارم قرار دارد.

کریس جردن ، رئیس پیشگامان سرعت انگلستان در میان ده نفر برتر قرار گرفت در حالی که Adil Rashid ، چرخنده ، مکانی را برای قرار گرفتن در مکان سوم حرکت داد.

فرم درخشان کهلی همچنین او را با رکورد بیشترین نیم قرن در کوتاهترین قالب بازی روز سه شنبه برابر کرد.

کاپیتان هندی هنگامی که در سومین و آخرین T20I به 25 قرن نیمه رسید به این موفقیت دست یافت. کوهلی با بیشترین تعداد پنجاه و پنجاه نفری روهیت شارما در T20I برابر است ، زیرا هر دو دارای 25 پنجاه سال در کمربند خود هستند. در حالی که کاپیتان در 79 امین ورود خود به نقطه عطف رسید ، روهیت 100 دوره زمان را برای شکستن 25 امین نیم قرن خود انجام داده بود.

نیمه قرن کهلی در روز سه شنبه بی نتیجه ماند زیرا استرالیا در سومین T20I به پیروزی 12 برد بر هند دست یافت. در حالی که هند پس از برنده شدن در دو بازی اول ، در سه مسابقه سری T20I پیروز شده بود ، استرالیا در آخرین بازی پیروز شد تا از سفیدکاری جلوگیری کند.

تبلیغ شده

هند اکنون شاخه های سری چهار مسابقه تست را مقابل استرالیا که از 17 دسامبر آغاز می شود قفل خواهد کرد. اولین مسابقه یک شبانه روز خواهد بود و کوهلی پس از اولین آزمون به خانه باز می گردد زیرا از طرف مرخصی پدری به وی اعطا شده است. BCCI

در دسترس بودن روهیت برای سری Test نیز مشخص نیست زیرا وضعیت تناسب اندام وی در 11 دسامبر در آکادمی ملی کرکت در بنگالورو مورد ارزیابی مجدد قرار خواهد گرفت.

مباحث ذکر شده در این مقاله