راوی شاستری “گفتگوی خوبی” با شوبمن گیل پیش از سریال ODI در استرالیا دارد

Ravi Shastri دارای A

شوبمن گیل در گذشته در دو ODI نماینده هند بوده است© توییتر


راوی شاستری ، سرمربی تیم ملی در حال حاضر در استرالیا برای سری های آینده هند ، در توییتر خود لحظه ای را با طرفدارانش به اشتراک گذاشت. پیرمرد 58 ساله تصویری را با شوبمن گیل جوان منتشر کرد که در آن به نظر می رسد مشاوره خوبی دریافت کرده است. این دو در حال حاضر با بقیه تیم هندی در سیدنی در حباب ایمنی زیستی خود هستند. Shastri این عکس را به عنوان زیر عنوان کرد: “هیچ چیز در مورد بازی عالی #LoveCricket #AUSvIND – باRealShubmanGill خوب صحبت نمی کند”.

اخبار

(EMBED)

توصیه های شاستری می تواند برای گیل مفید باشد ، وی که فقط در دو ODI نماینده تیم هند است. این جوان امیدوار است که در این تور اثر خود را بگذارد. گیل برای تیم های ODI و Test هند برای این تور انتخاب شده است.

هند در سه ODI ، سه T20I و یک سری تست چهار مسابقه با استرالیا روبرو خواهد شد. کاپیتان ویرات کوهلی پس از اولین مرخصی پدری توسط BCCI پس از اولین آزمون به خانه بازمی گردد. کهلی و همسرش آنوشکا شارما در ژانویه 2021 در انتظار اولین فرزندشان هستند.

گیل اخیراً با تیم Kolkata Knight Riders (KKR) برای حضور در لیگ برتر هند (IPL) 2020 در امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) حضور داشت. KKR نتوانست به پلی آف صعود کند.

تبلیغ شده

این بازیکن 21 ساله با کسب 440 دویدن از 14 بازی ، با ضربات 117.96 ، بالاترین امتیاز کسب KKR در امارات متحده عربی بود. او همچنین به سه نیم قرن نائل شد. تعداد مرزهای او شامل 44 چهار و نه شش نفر بود.

هند اولین ODI خود را در 27 نوامبر برابر استرالیا انجام می دهد. اولین T20I در 4 دسامبر برگزار می شود و سری مسابقات چهار مسابقه در 17 دسامبر آغاز می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله