راوی شاستری پیش از تور استرالیا می گوید: “عالی برای بازگشت به کار”. عکسها را ببینید

راوی شستری می گوید

راوی شستری تصاویری از یک جلسه آموزشی در سیدنی را منتشر کرد.© توییتر


راوی شاستری ، سرمربی تیم کریکت هند روز چهارشنبه گفت که بازگشت به کار عالی است زیرا تیم تحت هدایت ویرات کوهلی قبل از این سری مقابل استرالیا دوره های تمرینی را پشت سر می گذارد. هند و استرالیا قرار است در سه ODI ، سه T20I و چهار تست شاخ را در برابر یکدیگر قفل کنند. شاستری عکس هایی را در کنار هاردیک پاندیا ، شیخار داوان و شاردول تاکور ارسال کرد و عنوان او را عنوان کرد: “عالی برای بازگشت به کار – با @ hardikpandya7 @ SDhawan25 ،imShard ، #TeamIndia #AUSvIND.

اخبار

هند و استرالیا ابتدا در ODI و T20I شاخهای یکدیگر را قفل می کنند و سپس هر دو طرف توجه خود را به طولانی ترین قالب بازی معطوف می کنند.

کوهلی فقط یک آزمایش در برابر استرالیا انجام خواهد داد و پس از آنکه هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) به او اجازه مرخصی پدری داد ، به خانه برمی گردد.

در روز سه شنبه ، تیم هندی آماده سازی سریال Test را آغاز کرده بود که کوهلی ویدئویی را از برخورد با توپ قرمز ارسال کرد. میدانی ها در مسابقه تست مانند موقعیت های میدان قرار می گرفتند و به نظر می رسید طرف تحت هدایت کوهلی از یک تست مسابقه مانند محرک استفاده می کنند تا در آماده سازی برای افرادی مانند میچل استارک ، جاش هازلوود و پت کامینز سنگ تمام بگذارد.

تیم هند برای تمام سه قالب هفته گذشته وارد استرالیا شده بود و اکنون هر بازیکن جلسات خالص خود را برای آمادگی کامل آغاز کرده است.

در طی سری 19-19 2018 ، هند موفق شد اولین برد خود را در سری تست ها در خاک استرالیا ثبت کند. تیم تحت هدایت کوهلی سرانجام این سری را 2-1 پیروز شد و اکنون آنها به دنبال حفظ جام Border Gavaskar هستند.

تبلیغ شده

اولین تست بین هند و استرالیا از 17 دسامبر در Oval آدلاید آغاز می شود و این مسابقه یک مسابقه شبانه روزی است.

این چهار مسابقه بخشی از مسابقات قهرمانی آزمون جهانی (WTC) خواهد بود. هند و استرالیا در رده های دوم جدول رده بندی WTC قرار دارند.

مباحث ذکر شده در این مقاله