دیوید سیلوا به عنوان رئال سوسیداد از مارک خارج شد و به بالای لالیگا بازگشت


داوید سیلوا روز یکشنبه اولین گل خود را برای رئال سوسیداد به ثمر رساند تا به آنها کمک کند تا پس از پیروزی 4-1 مقابل سلتاویگو ، به قله های لالیگا برگردند. سیلوا برای اولین گل خود از زمان ترک منچسترسیتی در تابستان ، در مقابل بارالیدوس مقابل لا رئال قرار گرفت و اولین گل او در لالیگا پس از جدایی از والنسیا 11 سال پیش بود. میکل اویارزابال با پنجمین فصل خود موفق به کسب دو امتیاز شد ، این تعداد گلزنی نیز تاکنون بهترین گلزن لیگ محسوب می شود. ویلیان خوزه سپس در نیمه دوم دو بار دروازه اش را زد ، هر دو طرف یاگو آسپاس یک پنالتی را تبدیل به گل کرد ، که باعث کوتاه آمدن سلتا برای بازگشت شد.

اخبار

خوزه فونتان بازیکن سلتا برای دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد و یک بعدازظهر ناامیدکننده را برای تیم میزبان رقم زد ، که در رده هفدهم قرار دارد ، بدون برد در شش بازی.

اما یک پیروزی چشمگیر دیگر برای رئال سوسیداد بدان معنی است که آنها چهار بازی اخیر خود در لیگ را پشت سر گذاشته اند و امتیازات 3-0 ، 3-0 ، 4-1 و 4-1 را کسب کرده اند.

آنها به بالای جدول برمی گردند ، یک امتیاز بیشتر از رئال مادرید ، که پس از پیروزی 4-1 مقابل هوسکا در روز شنبه به طور موقت مقام اول را کسب کرد.

اتلتیکو مادرید سوم است ، سه امتیاز از رهبران فاصله دارد اما دو بازی در اختیار دارد.

در همین حال والنسیا با تساوی 2-2 در خانه مقابل ختافه از شکست چهارم متوالی جلوگیری کرد اما پس از پایان وحشیانه در مستایا به راحتی می توانست بازی را ببازد یا پیروز شود.

والنسیا با یک گل یونس موسا با نتیجه یک بر صفر به سود 10 نفره شد که تیری کورئیا از بازی اخراج شد.

آنها در دقیقه 87 بازی را واگذار کردند که خوان کامیلو هرنادز گل ختافه را به تساوی کشاند ، که به نظر می رسید وقتی آنگل در دقیقه 94 دوباره به گل رسید یک پیروزی را بدست آورد.

اما والنسیا در دقیقه 10 از زمان مصدومیت پاسخ داد ، کارلوس سولر یک پنالتی را تبدیل به گل کرد تا اطمینان حاصل کند که آنها حداقل با یک امتیاز از بین می روند. همچنین دامیان سوارز از بازیکن ختافه در دقیقه 98 کارت قرمز نشان داد تا به این ضربه اضافه شود.

تبلیغ شده

ختافه در حالی به مقام هشتم رسید که والنسیا سیزدهم باقی بماند.

رئال بتیس پیش از این الچه را با نتیجه 3-1 شکست داده بود و به رده هفتم صعود کرده بود. افت الچ به رتبه دهم.

مباحث ذکر شده در این مقاله