دور از IPL، مربی هند راهول دراوید در مالدیو غواصی می کند. تماشا کردن

تماشا کنید: دور از IPL، مربی هند راهول دراوید در مالدیو غواصی می کند

راهول دراوید با تجهیزات کامل غواصی.© اینستاگرام

همه بازیکنان برتر کریکت هندی و بسیاری از نام‌های خارجی در حال حاضر در لیگ برتر هند (IPL) 2023 حضور دارند. با این حال، یکی از افرادی که به طور کامل با کریکت هند مرتبط است در حال حاضر راهول دراوید است. مربی تیم کریکت هند در یک استراحت بسیار مورد نیاز است و زمان خود را به خوبی سپری می کند. در ویدئوها و عکس‌های اخیری که در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است، دراوید در حال گذراندن زمان با کیفیت در مالدیو و حتی غواصی است.

“دیوار غوطه ور می شود! غواصی با راهول دراوید و خانواده اش سرگرم کننده بود. توجه او به جزئیات، اشتیاق او به درک “چرا” و “چگونگی” کارهایی که انجام می شود روزی او را به غواصی خوب مانند یک کریکت تبدیل خواهد کرد. بدون شک اینطور است.

ستارگان برتر هند ممکن است مشغول IPL باشند، اما سرمربی تیم راهول دراوید و تیمش روز سه شنبه در آکادمی ملی کریکت گرد هم می آیند تا آماده سازی برای فینال مسابقات قهرمانی جهان در ماه ژوئن را آغاز کنند.

هند برای دومین حضور متوالی خود در فینال مسابقات قهرمانی جهان از 7 تا 11 ژوئن در ورزشگاه بیضی با استرالیا دیدار خواهد کرد. با مصدومیت بازیکنان کلیدی تیم اول مانند جاسپریت بومرا، سر نیزه، شریاس ایر و بازیکن اصلی برنده مسابقات خارج از کشور، ریشاب پنت، مسائل زیادی وجود دارد که باید قبل از فینال بزرگ به آنها رسیدگی شود.

جنبه مدیریت حجم کار نیز باید با در نظر گرفتن جام جهانی ODI مورد توجه قرار گیرد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله