دهلی کپیتالز یازدهم مقابل سانرایزرز حیدرآباد، IPL 2023 را پیش بینی کرد: آیا دیوید وارنر و شرکت پریتوی شاو برمی گردند؟

پس از کسب اولین پیروزی خود در IPL 2023 در برابر نایت رایدر کلکته، دهلی کپیتالز همگی در مصاف بعدی خود در روز دوشنبه در استادیوم بین المللی راجیو گاندی، حیدرآباد، به مصاف سانرایزرز حیدرآباد خواهند رفت. دیوید وارنر در حال حاضر با تنها یک برد از شش بازی در انتهای جدول امتیازات قرار دارد. عملکرد ضربتی ناسازگار باعث شد که تیم در جریان تعقیب و گریز کم 128 در برابر KKR با مشکل مواجه شود. از آنجایی که پریتوی شاو افتتاحیه نتوانست عملکرد قدرتمندی در این فصل ارائه دهد، این احتمال وجود دارد که این تیم سرفراز خان را به بازی یازدهم بازگرداند.

واحد بولینگ دست به کار شد و یک نمایشگر خیره کننده برای محدود کردن KKR به 127 ایجاد کرد، اما ضربات دهلی، که کاپیتان وارنر و معاون آکسار پاتل را منع کردند، یک بار دیگر شکست خوردند، زیرا میزبانان به شدت به پیروزی رسیدند.

انتظارات زیادی از پریتوی شاو و میچل مارش می رفت، اما این دو تا اینجای فصل ناامید شده اند.

نمرات 12، 7، 0، 15، 0 و 13 در 6 بازی، ناتوانی شاو در تکل سرعت و چرخش را برجسته کرده است و راه حل سریع بعید است.

مارش، بازیکن همه کاره استرالیایی نیز با خفاش، دو اردک در چهار بازی و امتیاز بالای چهار را به نمایش گذاشته است. او با توپ هم خوب عمل نکرده است و باید دید که آیا مدیریت به او ادامه می دهد یا به افرادی مانند رومن پاول و ریلی روسوو فرصت دیگری داده می شود.

در حالی که ضربه‌زنان جوان هندی با مشکل مواجه می‌شوند، این مسئولیت نیز بر عهده مانیش پاندی، یک مبارز باتجربه است، تا مسئولانه‌تر در وسط ضربه بزند تا آکسار این آزادی را داشته باشد که تا پایان بازی، شوت‌های بزرگ را بازی کند.

XI پیش بینی شده DC در مقابل SRH:دیوید وارنر (ج)، فیل سالت (هفته‌انه)، میچل مارش، سرفراز خان/پریتوی شاو، مانیش پاندی، آکسار پاتل، لالیت یاداو، امان خان، کولدیپ یاداو، آنریچ نورجه، ایشانت شارما

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله