“دستاورد بزرگ”: رافائل نادال ادعا می کند 1000مین پیروزی شغلی


رافائل نادال اظهار داشت که پس از کسب چهارمین پیروزی در سطح تور حرفه ای درخشان خود در روز چهارشنبه ، به یک “موفقیت بزرگ” افتخار می کند و چهارمین مرد است که با پیروزی برگشت مقابل فلیسیانو لوپز در دور دوم مستر پاریس ، به این موفقیت دست می یابد. قهرمان 20 بار گرند اسلم ، کمتر از یک ماه پس از کسب سیزدهمین عنوان رولان گاروس در پایتخت فرانسه ، با نتیجه 4-6 ، 7-6 (7/5) ، 6-4 هم اسپانیایی خود را پشت سر گذاشت. نادال گفت: “من درباره خیلی چیزها افتخار می کنم ، اما از نظر آسیب دیدگی در بدن با چالش هایی روبرو شدم.”

اخبار

“اما من همیشه اشتیاق به ادامه کار و فروتنی برای ادامه کار داشتم ، وقتی همه چیز به شکلی پیش می رود که انتظار ندارید.

“این یک موفقیت بزرگ برای من است.”

نادال ، که اولین برد وی در تور ATP در آوریل 2002 هنگامی انجام شد که او فقط 15 سال داشت ، در رده چهارم این لیست قرار دارد ، جیمی کانورز با 124 پیروزی ، 32 پیروزی بالاتر از راجر فدرر ، رده دوم ، پیشتاز است.

نادال افزود: “یک نکته منفی در مورد رسیدن به 1000 – این است که شما بسیار پیر هستید به این معنی که شما باید یک حرفه بسیار طولانی داشته باشید.”

“اما من بسیار خوشحالم.”

ایوان لندل نیز از سد 1000 برد عبور کرد.

نادال پس از بازی در هفته گذشته که فرانسه وارد قفل دوم ویروس کرونا شد ، برای جشن گرفتن موفقیت خود پس از مسابقه ، در یک مسابقه ویژه پشت درهای بسته برگزار شد

نادال 34 ساله پس از غلبه بر برنا کوریچ از کرواسی با نتیجه 2-6 ، 6-4 ، 6-2 در دور سوم به مصاف جوردن تامپسون می رود.

با کسب این جام در پاریس ، نادال با رکورد 36 عنوان مستر نواک جوکوویچ برابر می شود.

او در تلاش بود تا ریتم خود را در بیشتر مسابقه پیدا کند زیرا لوپز 39 ساله بسیار عالی خدمت کرد و شش امتیاز اول را که با آن روبرو شد را ذخیره کرد ، اما نادال در تای استراحت ست دوم این مرحله را افزایش داد.

دانه های برتر در اولین بازی تصمیم گیرنده شکست مهم را به دست آوردند و پس از ذخیره دو امتیاز شکست در بازی بعدی ، به پیروزی رسیدند.

نادال گفت: “این مسابقه بسیار سختی بود.” “من با یک وقفه به بدترین شکل ممکن شروع کردم. در برابر او ، این دشوار است زیرا شما برای تمام مسابقه تحت فشار هستید.”

تبلیغ شده

شماره دو جهان برای هشتمین بار در زندگی حرفه ای خود در این تورنمنت بازی می کند ، اما او در میانه راه در دو بازی آخر خود به دلیل مصدومیت از میدان خارج شد.

بهترین بازی او در برسی زمانی بود که در فینال 2007 به دیوید نعلبندیان آرژانتینی باخت.

مباحث ذکر شده در این مقاله