در صورت وجود واکسن COVID-19 به ورزشکاران متصل به المپیک اولویت داده می شود: Kiren Rijiju


وزیر ورزش Kiren Rijiju روز یکشنبه گفت که در صورت در دسترس بودن واکسن COVID-19 ، ورزشکاران متصل به المپیک و کارکنان پشتیبانی اولویت خواهند داشت. ریجیجو همچنین گفت كه انتظار می رود این كشور بزرگترین گروه ورزشكار را به المپیك موكول توكیو كه قرار است از 23 ژوئیه تا 8 آگوست سال آینده برگزار شود ، اعزام كند. ریجیجو پس از پرچم گذاری در نیمه ماراتن Airtel Delhi گفت: “خواه المپیک توکیو باشد و یا هر رویداد بزرگی ، اولویت با ورزشکاران متصل به المپیک و همچنین کارکنان (پشتیبانی) خواهد بود.”

اخبار

“ورزشکاران ما اولویت هستند و ما آن را با وزارت بهداشت کار خواهیم کرد.

وی افزود: “ما اطمینان خواهیم داد که به همه شرکت کنندگان و سازمان دهندگان بین المللی در تمام مکانیزم ها برای اطمینان از ایمنی و امنیت آنها اهمیت لازم داده شده است.”

وزیر گفت که او می خواهد در ماه های آینده بیشتر رویدادهای ملی و بین المللی از زمان وقوع مسابقات انتخابی المپیک برگزار شود.

“مسابقات انتخابی المپیک قرار است اتفاق بیفتد. بنابراین ، من می خواهم که در حالی که همه اقدامات ایمنی را دنبال می کنم ، اکنون مسابقات ورزشی بیشتری برگزار شود.

“من قبلاً به فدراسیون های ملی ورزشی و IOA گفته ام كه ​​برنامه های مختلف ملی و بین المللی را در هند انتخاب كنند. و ما پشتیبانی كامل می كنیم.

“من فکر می کنم این دوره قفل تمام شده است ، ما با فعالیت های ورزشی شروع می کنیم. نیمه ماراتن دهلی به یک رویداد بین المللی بسیار مهم تبدیل شده است. و پشتیبانی از طرف دولت دهلی و از وزارت ورزش صورت می گیرد ، ما به طور کامل از این رویداد و هر ورزش دیگر حمایت می کنیم واقعه ، “او گفت.

وزیر ورزش همچنین گفت که قوانین قرنطینه برای رویدادهای بین المللی که در هند برگزار می شود ، آرام می شود.

“حتی برخی از رویدادهای بین المللی که قرار است در هند اتفاق بیفتد ، ما می خواهیم دوره قرنطینه را آرام کنیم ، اما با رعایت هنجارها و بدون نقض قوانین. ما می خواهیم امکانات بیشتری فراهم کنیم.

“اگر بازیکنان بین المللی به مدت 14 روز قرنطینه شوند ، سازمان دهندگان برای برگزاری مسابقات دشوار می شوند. اگر بخواهید ورزشکاران را برای 14 روز در هند مستقر کنید ، هیچ کس نخواهد آمد. بنابراین ما باید این موارد را مدیریت کنیم تا بتوانیم حمایت کنیم ورزشکاران بین المللی که به هند و همچنین بازیکنان خودمان می آیند ، “ریجیجو اضافه کرد.

وی همچنین گفت كه هند بزرگترین گروه ورزشكار را در المپیك توكیو اعزام خواهد كرد و بیش از 100 نفر تاكنون صلاحیت كرده اند.

تبلیغ شده

وی در مورد ADHM صحبت کرد ، “این یک موفقیت مهم است ، اولین رویداد ورزشی در فضای عمومی که تمام پروتکل های مربوط به سلامتی و ایمنی را حفظ می کند. من به برگزار کنندگان نیمه ماراتن Airtel Delhi برای یک رویداد فوق العاده تبریک می گویم.

“قهرمانان جهان ، دارندگان رکورد جهانی شرکت کرده اند و دونده های برتر بین المللی در اینجا حضور دارند. همچنین رکورد هند توسط آویناش سیبل شکسته شد و سایر همکارانش عملکرد بسیار خوبی داشته اند.”

مباحث ذکر شده در این مقاله