در شرایطی که رافائل نادال و استفانوس تسیسیپاس برای مسابقه نهایی ATP آماده می شوند ، دومینیک تیم سقوط می کند


دومینیک تیام در حالی که قهرمان قهرمان استعفانوس تسسیسپاس و رافائل نادال برای صعود به مرحله نیمه نهایی آماده می شدند ، روز پنجشنبه در آستانه روبلف با لاستیک مرده در فینال ATP شکست خورد. تیم اتریشی ، که در اوایل هفته تسسیپاس و نادال را شکست داد تا در گروه لندن 2020 به پیروزی برسد ، در شکست خالی O2 Arena لندن با شکست 6-2 ، 7-5 کاملاً کمتر از بهترین های خود بود. روبلوف 23 ساله در ابتدای مسابقه رفت و برگشت دانه سوم را شکست و در این بازی 3 بر صفر پیش افتاد.

اخبار

تایم پوسیدگی را متوقف کرد و سرویس خود را نگه داشت اما نتوانست به سرویس روسی نفوذ کند و مجموعه فقط در 25 دقیقه تمام شد.

Thiem قهرمان US Open ، که به میزان قابل توجهی کمتر از سطح همبازی خود بازی می کند ، سعی کرد در برابر روبلف که یک فصل دستیابی به موفقیت خوب را کسب کرده است ، به پیروزی برسد و پنج عنوان کسب کند.

اما روسی که در شیار بود ، در بازی سوم از Thiem عبور کرد تا برای سومین بار در این مسابقه شکسته شود و یک گیر آهنین ایجاد کند.

درست زمانی که به نظر می رسید او می تواند به پیروزی برسد ، سطح خود را فرو برد و او یک فورهند را به تور دروازه فرستاد تا استراحت را به Thiem بدهد ، و با ناامیدی توپ را از هم دور کند.

در 4-4 ، به نظر می رسید که اتریشی در این مسابقه حضور دارد اما در بازی یازدهم دوباره شکسته شد و یک ضربه عقب با زاویه را به بیرون فرستاد.

وقتی که روبلف در این دیدار سرویس می داد ، یک سربار آسان را از دست داد اما پیروزی را با یک آس تصدیق کرد.

روبلف گفت: “من از اولین امتیاز ، اولین بازگشت واقعا خوب شروع کردم و فکر می کنم دومنیک آنقدر خوب شروع نکرد.”

“من از ابتدا استفاده کردم و این به من کمک کرد تا اعتماد به نفس بیشتری داشته باشم و به من کمک کرد تا بهتر و بهتر بازی کنم.”

“برای دومینیک کار آسانی نبود اما فکر می کنم او اکنون نیز در نیمه نهایی متمرکز شده است ، از این رو بهترین آرزوها را برای او دارم.

قهرمان آزاد فرانسه فرانسوی نادال که برای اولین بار در کارنامه درخشان خود به دنبال کسب فینال ATP است ، برابر تسسیسپاس 5-1 پیروزی دارد اما یونانی اعتماد به نفس خود را از پیروزی سال گذشته در لندن کسب خواهد کرد.

تبلیغ شده

دانیل مدودف پیش از این از الكساندر زروف ، قهرمان گروه توكیو 1970 – 2018 صعود كرده و نواك جوكوویچ رده بالای رقابت ها روز جمعه برای پیوستن به او در مرحله نیمه نهایی مبارزه می كند.

O2 Arena قبل از رفتن به مسابقات قهرمانی به تورین برای دوازدهمین و آخرین دوره مسابقات هشت نفره نخبه را میزبانی می کند.

مباحث ذکر شده در این مقاله