درمان برجستگی و بزرگ بودن گوش از نوزادی – زیبامون

DUAL-NPU با ارائه قابلیت هوش مصنوعی برجسته، افزایش عملکرد و کارایی بیشتر، استفاده از HUAWEI nova 5T را پاسخگوی اجرای فرامین شما کرده است همچنین نسل جدید GPU Turbo عملکرد پردازنده و GPU را به طرز چشمگیری بهبود می بخشد تا یک تجربه همه جانبه از محبوب ترین بازی های جهان ایجاد کند. داشتن این دانشنامه به شما این اطمینان را می دهد که به یک جراح فوق تخصص پلاستیک مراجعه کرده اید. گاهی اوقات بدون نقص در غضروفهای گوش فقط نرمه گوش (لوبول) بزرگ است که می توان با جراح سادهتر نرمه گوش را اصلاح کرد. خوب است در ابتدا هدفهای کوچکی برای خود در لاله گوش برجسته نظر بگیریم. گوشهایی که به طور ناخواسته توجه دیگران را به خود جلب میکنند، باعث بروز مسائل مربوط به عزتنفس در کودکان و بزرگسالان میشوند. تبدیل گوش به گوشهایی با لبه تیز، گوشهای خفاشی و گوشهای غیرمتعارف بسیار کار اشتباه و غیرعلمی است. غضروف گوش، قبل از ۵ سالگی بسیار نرم و ضعیف است. گوش کودکان در پایان سن ۵ سالگی به ۸۵% از رشد نهایی خود رسیده است. بافت مهم درلاله گوش غضروف است که به آن استحکام می بخشد وروی آنرا پوستی نازک می پوشاند. این کار به شما کمک می کند تا هنگام چرخش روی تخت ، گوش های خود را به عقب و جلو نکشید.

برخی از گوش ها برآمدگی و برجستگی زیادی دارند که روی ظاهر تاثیر منفی می گذارد. هزینهها همچنین به پیچیدگی عمل جراحی زیبایی گوش شما و میزان کاری که در هنگام عمل جراحی باید روی شما انجام شود تا به نتایج زیبایی مطلوب دست یابید بستگی دارد. در صورتی که بخیههای پوستی مورد استفاده قرار گیرند، ۱ تا ۲ هفته پس از عمل جراحی برداشته میشوند. لذا شرکت های بیمه تنها در صورتی بخشی از هزینه های عمل را بر عهده می گیرند که اختلال در ظاهر گوش موجب کم شنوایی و یا عارضه جدی دیگر شده باشد. حداقل به مدت دو هفته از مصرف سیگار و الکل خودداری کنید زیرا می تواند باعث اختلال در عروق خونی شود و احتمال خونریزی در زمان جراحی را افزایش می دهد. برای انجام عمل جراحی زیبایی گوش محدودیت سنی وجود ندارد و حتی کودکان نیز می توانند پس از اتمام رشد کامل گوش ، اقدام به اتوپلاستی نمایند. بهطورکلی ما توصیه میکنیم که قبل از این که کودک به سنی برسد که احتمال میدهید توسط همسن و سالانش مورد تمسخر قرار گیرد، عمل زیبایی گوش را انجام دهید. جراحان ما مقالات متعدد پزشکی در مورد فرایند ایجاد اسکار و روند بهبودی زخمها منتشر کردهاند و هر کاری انجام میدهند که اسکارهای باقی مانده به حداقل برسد.

چگونه برای روند اتوپلاستی آماده شویم ؟ یک بیمار ایدهآل برای انجام این جراحی باید از سلامت خوبی بهرهمند باشد، نیکوتین مصرف نکند و به بیماریهایی که ممکن است روند درمان را مختل کند، مبتلا نباشد. علاوه بر این، برخی از افراد ممکن است قبلاً عمل جراحی زیبایی گوش انجام داده باشند و از نتیجه اتوپلاستی راضی نباشند. جراحی زیبایی بینی زمانی موفقیت آمیز است که نتیجه آن یک بینی منطقی و طبیعی باشد. اصطلاحی که متخصصین بررسی گوشی های هوشمند به این ساختار داده اند، کلمه ی Glasstic است یعنی طراحی پلاستیکی که بسیار به شیشه شبیه است. هفت سالگی به بعد را می توان سن مناسب برای انجام اتوپلاستی دانست. معمولاً پس از ۷ سالگی و با ورود کودک به مدرسه احتمال تمسخر او توسط همسن و سالان، به طرز چشمگیری افزایش پیدا میکند. به این صورت احتمال موفقیت عمل زیبایی گوش بعد از سن 5 سالگی به طرز چشمگیری افزایش مییابد.

در عمل اتوپلاستی برآمدگی گوشها تغییر میکند، شکل آنها بهبود مییابد یا اندازهی گوشها تغییر میکند. در این مورد گوش ها علاوه بر بزرگ بودنشان از سر بیش از 2 سانتی متر فاصله دارند . اگر فاصله گوش از کنار سر بیش از 2 سانتی متر باشد، گوش برجسته تلقی می شود. اگر گوشهایتان با سرتان فاصلهی زیادی دارند و از این ویژگی ناراضی هستید، میتوانید عمل زیبایی گوش را انجام دهید. همچنین اگر گوشهایتان به علت آسیب یا نقص مادرزادی بدشکل هستند یا شکل طبیعی ندارند هم میتوانید به انجام این جراحی زیبایی فکر کنید. اگر شما مستعد اسکار یا کلوئیدهای هایپرتروفیک (پهن و بلند) حتماً به جراح خود قبل از انجام عمل اطلاع دهید. اگر قصد انجام عمل اتوپلاستی را دارید، میتوانید با مراجعه به جراح زیبایی یا متخصص گوش و حلق و بینی اطلاعات کاملی در رابطه با این عمل کسب کنید. وقتی نتایج مطلوب حاصل گردید، جراح برش ها را می بندد. یک مشاوره با جراح زیبایی به شما در تشخیص این که کدام عمل برای شما مناسب است میتواند بسیار مفید باشد.