داور لیگ قهرمانان اروپا درگیر در پرونده حل بازی است


رسانه های چک روز چهارشنبه گفت ، پاول کرالووچ داور چک ، که قضاوت در لیگ قهرمانان را بر عهده دارد ، در یک رسوایی محلی برای تنظیم مسابقات نقش دارد. این پرونده شامل رومن بربر ، معاون سابق اتحادیه فوتبال چک (FACR) است که از ماه اکتبر به علت مشکوک به تنظیم مسابقات در بازداشت است.

اخبار

در خبرنامه DNES با استناد به شنودهای شنود پلیس ، بربر پیش از فینال جام ژوئیه در جام چک ، که در آن اسپارتا پراگ با غلبه بر اسلوان لیبرتس با نتیجه 2-1 اسلوون لیبرسک را شکست داد ، به مرحله گروهی لیگ اروپا صعود کرد.

بربر ، طبق شنود شنود ، گفت: “خیلی ساده ، من فقط به یک چیز سیاسی احتیاج دارم ، خوب؟ شما خواهید فهمید. یوزف کرولا روز دوشنبه متوقف شد.”

کرولا مدیر ورزشی اسپارتا و داور سابق است.

کرالووک ، که پاسخ داد که درک می کند ، پس از بازی مورد انتقاد قرار گرفت زیرا علی رغم تماس های داور ویدیویی ، وی به دلیل قدم گذاشتن بر روی حریف ، به دلیل قدم گذاشتن به یک حریف ، از اخراج هافبک اسپارتا خودداری کرد.

سه شنبه شب ، کراولوچ 43 ساله بازی لیگ قهرمانان را که چلسی را مقابل کراسنودار قرار می داد ، مدیریت کرد.

اسپارتا که شانس صعود از گروه H لیگ اروپا را که متشکل از آث میلان ، لیل و سلتیک گلاسگو است نیز از دست داده است ، هرگونه تخلف را رد کرده و گفته است که آنها خواهان “بررسی دقیق” پرونده هستند.

بربر یکی از 19 نفری بود که پلیس در ماه اکتبر به عنوان بخشی از یک گروه سازمان یافته در پرونده تنظیم بازی توسط پلیس بازداشت شد ، که چهار نفر از آنها در بازداشت به سر می برند.

در نتیجه او از موقعیت خود کنار رفت.

بربر ، داور سابق 66 ساله ، از سال 2013 سمت خود را حفظ کرد و طبق رسانه های محلی سال هاست که در فوتبال چک رشته ها را کشیده است.

رسانه ها ادعاهایی را درباره بربر در رابطه با پرونده های فساد مالی و قلدری در FACR مطرح کرده اند ، اما او هرگز متهم نشده است.

تبلیغ شده

همسر وی داگمار دامکووا ، اولین داور زن در جمهوری چک ، در پی این اتهامات از پست خود در کمیته داوران یوفا کناره گیری کرد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به صورت خودکار از یک خوراک مشترک تولید می شود.)

مباحث ذکر شده در این مقاله