دانیل مدودف در فینال ATP نواک ناوکوویچ را نابود می کند در حالی که الکساندر زورف به عقب برمی گردد


دانیل مدودف روز چهارشنبه در حالی که قهرمان سابق الکساندر زورف مبارزات انتخاباتی خود را آغاز کرد ، نواک ناوکوویچ را در ست های مستقیم شوکه کرد تا در روز چهارشنبه جایگاه خود را در جمع چهار تیم نهایی در ATP نهایی کند. رده چهارم روسیه با شماره یک جهان انگشتان پا را پشت سر گذاشت و در یک مسابقه جذب و صرفه جویی در انرژی در O2 Arena خالی لندن با نتیجه 6-3 ، 6-3 پیروز شد. پیش از این ، Zverev پنجم رده سنی آلمان ، دیگو شوارتزمن را با نتیجه 6-3 ، 4-6 ، 6-3 شکست داد و در بازی افتتاحیه گروه توکیو 1970 ، از شکست مقابل مدودف برگشت. جوکوویچ ، بازیکن برتر تیم ، به دنبال مطابقت با رکورد شش بار برنده راجر فدرر است که به دلیل مصدومیت در مسابقات قهرمانی فصل غایب است.

اخبار

اما مدودف ، که هفته گذشته قهرمان مستر پاریس شد ، در بازی خودش جوکوویچ را شکست داد و او را در یک نمایش دفاعی تقریبا بی عیب و نقص خرد کرد.

روسیه غول پیکر امتیازهای استراحت زودهنگام را بدست آورد و در نهایت در بازی هفتم که 11 دقیقه طاقت فرسا بود یک حساب کرد.

بازیکن 24 ساله در بازی بعدی به راحتی سرویس را پشت سر گذاشت و وقتی که جوکوویچ دچار خطای دو ضرب شد ، موقعیت ابتدایی را 6-3 ضبط کرد.

مدودف با اعتماد به نفس فزاینده ای در آغاز ست دوم قهرمان 17 بار گرند اسلم را دوباره شکست و ششمین بازی متوالی خود را در بازی رفت و برگشت بدست آورد.

جوکوویچ پوسیدگی را روی سرویس خود متوقف کرد اما فقط توانست یک نقطه شکست را تحمیل کند که نتوانست آن را تبدیل کند.

این پیروزی مدودف را به مرحله نیمه نهایی می رساند اما جوکوویچ برنده 5 بار هنوز جمعه فرصت دارد در ضربات پنالتی با زورف پیشرفت کند.

مدودف گفت: “من همیشه دوست دارم به نواك پول بدهم ، اول از همه به این دلیل كه او یكی از بزرگترین قهرمانان تاریخ ورزش ماست و وقتی كه من هشت ساله بودم او را از طریق تلویزیون با برنده شدن در گرند اسلم تماشا می كردم.”

“او هنوز جوان بود – بنابراین بازی در برابر او همیشه رویایی بود که به حقیقت می پیوست.”

روسی که سال گذشته در هر سه مسابقه خود شکست خورد ، افزود: “من در مهمترین لحظات خوب خدمت می کردم و به اندازه کافی ایمن بازی کردم و به همین دلیل پیروز شدم.”

– پیروزی Zverev –

Zverev ، قهرمان 2018 ، در شکست مستقیم خود مقابل Medvedev در روز دوشنبه به نظر نمی رسید و دوباره تلاش کرد تا ریتم زودهنگام را در بازی زودهنگام در لندن پیدا کند.

شوهرتزمن در بازی سوم شکسته بازیکن بزرگ آلمانی بود اما با دو بریک جدول خود را برگرداند تا ست را بگیرد.

Zverev که 28 سانتیمتر (11 اینچ) بلندتر از شوارتزمن است ، به نظر می رسید كه در ست دوم كنترل خود را داشته باشد اما در حالی كه حریف 28 ساله خود این بازی را تساوی داد ، دو بار روی سرویس ایستاد.

به نظر می رسید که حرکت با آرژانتینی باشد اما در بازی پنجم تصمیم گیرنده تغییر مسیر داد که Zverev با شلیک یک ضربه شکن خوب شکست ، و این کار را تکرار کرد تا پیروزی را مهر و موم کند.

زورف گفت: “من برای جمعه هیجان زده ام.” “جمعه سخت ترین مسابقه ای است که می توانید در اینجا مقابل نواک برگزار کنید.”

تبلیغ شده

آلمانی که در فصل 2020 ویروس کرونا کاهش یافته و دو عنوان کسب کرده است ، دو سال پیش در فینال جوکوویچ را در لندن شکست داد اما هنوز موفق به کسب یک گرند اسلم نشده است.

دومینیک Thiem پس از شکست دادن رافائل نادال ، راند دوم ، مسوول گروه لندن 2020 است و از دو پیروزی به دو پیروزی دست پیدا می کند.

مباحث ذکر شده در این مقاله