دارنده جیسون جشن تولد ، بعدی در لیست خرد کردن کیک


SunRisers Hyderabad (SRH) روند مبارزه خود را ادامه داد و جیسون هولدر آخرین قربانی آن بود. کریکت باربد باربادوس روز پنجشنبه 29 ساله شد و در حال حاضر در امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) برای ادامه مسابقات لیگ برتر هند (IPL) 2020 به سر می برد. بازیکن همه جانبه در میانه راه IPL وارد شد ، به عنوان جایگزینی برای میچل مارش آسیب دیده. SRH ویدئویی از جشن تولد را در توییتر منتشر کرد و عنوان آن را نوشت: “تولد دیگر ، کیک دیگری خرد شد! یکبار دیگر تولدت مبارک ، @ Jaseholder98 #OrangeArmy #KeepRising”.

اخبار

در این ویدئو ، هولدر می گوید ، “سلام بچه ها! از همه آرزوهای تولد شما متشکرم. من واقعاً از آن قدردانی می کنم. همچنان فردا از ما حمایت کنید ، بازی پلی آف.”

SRH با فیلم های مبارزه کیک خود در طول مسابقات در حال انجام ویروسی شده است ، که معمولاً دیوید وارنر تمرکز آن را بر عهده دارد. حالا نوبت هولدر بود که روی صورتش کیک آغشته کرده بود.

SRH مرحله لیگ را به طرز چشمگیری به پایان رساند و در آخرین بازی تیم هند بمبئی (MI) را شکست داد و مقام سوم را بدست آورد. آنها روز جمعه در Eliminator در استادیوم شیخ زاید ، ابوظبی به مصاف Royal Challengers Bangalore (RCB) می روند.

پایتخت های دهلی (پنجشنبه) در مقدماتی 1 روز پنجشنبه به مصاف سرخپوستان بمبئی (MI) می رود.

RCB و SRH در این فصل دو بار مقابل یکدیگر قرار گرفته اند. Devdutt Padikkal یک نیم قرن به ثمر رساند و یوزوندرا چاهال در جریان مسابقه 3 سه ویکت را گرفت که با 10 ران RCB برنده شد.

تبلیغ شده

هر دو تیم در مسابقه 52 که SRH با پنج ویکت پیروز شد ، دوباره مقابل هم قرار گرفتند. وردیمین ساها با 39 اجرا از 32 توپ گلزنی کرد و ساندیپ شارما دو اخراج را به ثمر رساند.

هولدر در این فصل در پنج مسابقه به میدان رفته است و 31 اجرا با ضربات 172.22 را به ثمر رسانده است. در حالی که بولینگ می کرد ، 10 ویکت در اقتصاد 7.90 گرفته است.

مباحث ذکر شده در این مقاله