جیمی نیشام س Quesالات منطقی پشت کریکت قانون جدید “X-Factor” استرالیا در لیگ بزرگ باش

جیمی نیشام در قانون جدید X-Factor در لیگ بیگ باش حضور پیدا می کند

کریکت استرالیا سه ابتکار قانون جدید را برای BBL 10 معرفی کرد.© توییتر


برگزار کنندگان مسابقات Big Bash League (BBL) Cricket Australia روز دوشنبه سه نوآوری جدید در قانون (Power Surge ، X-Factor Player و Bash Boost) را برای مسابقات برتر T20 خود که از 10 دسامبر آغاز می شود ، معرفی کردند. جیمی نیشام همه کاره در نیوزیلند خیلی تحت تأثیر یکی از این تغییرات قرار نگرفت و اظهار نظر خود را در شبکه های اجتماعی بیان کرد. نیشام ، معروف به شوخ طبعی خود ، در قانون “X-Factor” تحقیق کرد و س questionال کرد: “اگر یک بازیکن به اندازه کافی” فاکتور X “نتواند داشته باشد ، زیرا او به اندازه کافی خوب نیست و 11 نفر اصلی خود را بسازد؟”

اخبار

این قانون “X-Factor” به تیم ها این امکان را می دهد تا استراتژی های خود را در نیمه راه تغییر دهند و بازیکنی را در XI شروع خود جایگزین کنند ، بازیکنی که به عنوان بازیکن 12 یا 13 در صفحه تیم قرار دارد ، به شرطی که بازیکنی که جایگزین می شود در بازی بیش از یک بازی کول نکرده است و یا هنوز خم نکرده است.

نیشام اخیراً برای IPS 2020 برای Kings XI Punabab بازی کرد اما با 19 دوش و دو ویکت از پنج مسابقه نتوانست تأثیرگذاری بگذارد.

به غیر از پخش کننده X-Factor ، در BBL که در آینده ارائه می شود ، در ابتدای نوآوری ها به جای شش اوور معمولی ، چهار پاورلی نیز کاهش خواهد یافت. برای جبران آن ، به تیم های مبارزه کننده اجازه داده می شود که از 11th به بعد تا پایان دوره نوبت “Power Surge” را اضافه کنند.

تبلیغ شده

سومین و آخرین تغییر اساسی که در طول BBL 10 قابل اجرا خواهد بود ، “Bash Boost” است ، که به تیم تعقیب کننده این فرصت را می دهد تا یک امتیاز اضافی بدست آورد ، اگر بتواند امتیاز حریف را در نیمه راه شکست دهد.

برای تساوی همه چیز ، اگر تیم مدافع کل موفق شود تیم تعقیب کننده را زیر امتیاز 10 برابری خود نگه دارد ، یک امتیاز دریافت می کند.

مباحث ذکر شده در این مقاله