جراح دیگو مارادونا با خونسردی پاسخ می دهد تا در مورد مرگ ستاره تحقیق کند


جراح دیگو مارادونا در پاسخ به آغاز تحقیقات برای آدم کشی غیر ارادی گفت: وی برای یک بیمار “غیرقابل کنترل” “هر آنچه در توان داشت ، تا حد غیرممکن” انجام داد. در اوایل روز دادستان های سان ایسیدرو ، نزدیک بوینس آیرس ، گفتند که آنها در حال تحقیق در مورد لئوپولدو لوکه هستند در حالی که تلویزیون آرژانتین نشان می داد پلیس به جراحی و خانه دکتر حمله می کند. در بیانیه دفتر دادستانی بعداً آمده است که آنها تجزیه و تحلیل مطالب جمع آوری شده را آغاز کرده اند و روشن می کند که “در حال حاضر هیچ تصمیمی در مورد وضعیت رویه هیچ شخصی گرفته نشده است.”

اخبار

منابع قضایی گفتند که این تحقیق به دلیل نگرانی های دختران مارادونا ، دالما ، جیانینا و جانا ، در مورد درمانی که برای بیماری قلبی در خانه اش در تیگر ، شمال بوینس آیرس انجام داده بود ، آغاز شد.

مارادونا روز چهارشنبه در سن 60 سالگی بر اثر حمله قلبی درگذشت و روز پنجشنبه در قبرستان جاردین دو پاز در حومه پایتخت آرژانتین به خاک سپرده شد.

یک منبع نزدیک به تحقیقات سان ایسیدرو گفت: “تحقیقات ما ادامه دارد ، ما با شاهدان از جمله اعضای خانواده صحبت می کنیم” مارادونا.

یکی از اعضای خانواده که خواست نامش فاش نشود گفت: “کلینیک به وی توصیه کرده بود که برای بستری شدن به جای دیگری مراجعه کند ، اما خانواده تصمیم دیگری گرفتند. دختران وی برای ترخیص از بیمارستان امضا کردند.”

در همان روز ، لوکه ، که هیچ ارتباطی با هم تیمی سابق مارادونا در آرژانتین به همین نام ندارد ، یک کنفرانس خبری احساسی تلویزیونی ارائه داد.

“شما می خواهید بدانید که من مسئول چه چیزی هستم؟” دکتر 39 ساله بین هق هق گریه پرسید. “به خاطر اینکه او را دوست داشتم ، از او مراقبت کردم ، برای اینکه عمر خود را طولانی کرد ، و آن را تا آخر بهبود بخشید.”

لوکه گفت که “هر کاری که ممکن بود انجام داد ، تا جایی که غیرممکن بود” و خود را “دوست” مارادونا دانست و او را “به عنوان یک پدر ، نه به عنوان یک بیمار” دید.

لوکه عکسی از خود در کنار مارادونا هنگام خروج بازیکن سابق از بیمارستان در 12 نوامبر ، هشت روز پس از عمل دکتر برای از بین بردن لخته خون مغز ، قرار داده بود. مارادونا به خانه خود به تیگر بازگشت و در آنجا به طور شبانه روزی تحت مراقبت های پزشکی قرار گرفت و می توانست در نزدیکی دخترانش باقی بماند.

لوکه که مارادونا را “غیرقابل کنترل” خواند گفت: “او باید به یک مرکز توان بخشی می رفت. او نمی خواست.”

“چیزی برای پنهان کردن”

لوکه گفت که نمی داند چرا در صورت حمله قلبی در خانه مارادونا در تیگر دستگاه دفیبریلاتور وجود ندارد و روشن کرد که مراقبت از خانه به عهده وی نیست.

لوکه گفت: “من جراح مغز و اعصاب هستم.”

“من شخصی هستم که از او مراقبت کرده ام. به هر کاری که کردم افتخار می کنم. چیزی برای پنهان کردن ندارم. در اختیار عدالت هستم.”

وکیل مارادونا ، ماتیاس مورلا ، خواستار تحقیق در مورد این ادعا شده بود که آمبولانس ها در پاسخ به تماس اضطراری روز مرگ وی ، بیش از نیم ساعت به خانه ستاره فوتبال رسیده اند.

لوکه گفت آمبولانس باید بیرون پارک شده باشد.

لوك گفت: “یك روانپزشك خواسته بود كه همیشه در مقابل خانه او آمبولانس وجود داشته باشد. من نمی دانم كسی مسئول این واقعیت است كه آمبولانس وجود ندارد.”

لوگو گفت: “دیگو” بسیار ناراحت بود ، او می خواست تنها باشد و این به این دلیل نیست که دختران ، خانواده یا اطرافیانش را دوست نداشت. “او شجاع بود.”

یک منبع قضایی به خبرگزاری فرانسه گفت که هنوز هیچ شکایت رسمی ثبت نشده است.

منبع گفت: “این پرونده به این دلیل آغاز شد که وی شخصی است که در خانه درگذشت و هیچ کس گواهی مرگ وی را امضا نکرده است. این به معنای وجود سو susp ظن یا بی نظمی نیست.”

تبلیغ شده

گزارش کالبد شکافی اولیه نشان داد که مارادونا ظهر چهارشنبه در اثر “ادم حاد ریه و نارسایی مزمن قلب” در خواب درگذشت.

دفتر دادستانی منتظر نتیجه آزمایشات سم شناسی بر روی بدن مارادونا است. سه دادستان که در این پرونده کار می کنند پرونده پزشکی وی و همچنین ضبط شده از دوربین های امنیتی محله را درخواست کرده اند.

مباحث ذکر شده در این مقاله