جدول امتیازات IPL 2023 به روز شده، کلاه نارنجی، لیست کلاه بنفش پس از مسابقه LSG و PBKS: صعود پنجاب به رتبه چهارم

PBKS روز شنبه LSG را با 2 ویکت شکست داد.© BCCI/IPL

سیکندررضا اولین IPL پنجاه خود را پس از نمایشی چشمگیر توسط واحد بولینگ تیمش، در حالی که پنجاب کینگز با دو ویکت در آخرین پایان در روز شنبه شکست داد، سوپر جاینت لاکنو را شکست داد. کاپیتان KL Rahul که به خفاش دعوت شده بود، اولین پنجاه خود را در این فصل IPL شکست داد، اما پادشاهان پنجاب با ویکت‌های به موقع برگشتند تا تیم لاکنو را به عدد 159 برای هشت محدود کند. در تعقیب 160 برای پیروزی، رازا زیمبابوه ای که با اسپین بولینگ خود یک ویکت نیز انتخاب کرد، توپ 41 توپ 57 را شکست تا PBKS را در شکار پس از توپ 22 توپ 34 متیو شورت نگه دارد. یک بار او در هجدهمین توپ از راوی خارج شد. بیشنوی، شاهرخ خان (23 خارج از بازی) کار را تکمیل کرد و با یک مرز، دویدن های نهایی را شکست داد. رضا در ضربه برنده مسابقه خود چهار مرز و سه شش ضربه زد.

PBKS با این برد دو امتیاز دیگر گرفت و با مجموع 6 امتیاز به رتبه چهارم جدول IPL 2023 صعود کرد. LSG علیرغم باخت در بازی در جایگاه دوم بی حرکت ماند.

جدول امتیازات به روز شده را بررسی کنید:

99ii818

کلاه نارنجی:

Shikhar Dhawan همچنان در صدر جدول برای Orange Cap قرار دارد، در حالی که دیوید وارنر، Virat Kohli، Jos Buttler و Faf du Plessis به ترتیب در رده های دوم، سوم، چهارم و پنجم قرار دارند.

q79fnb4

کلاه بنفش:

مارک وود با 11 ویکت در صدر جدول قرار دارد. او روز شنبه دو ویکت مقابل PBKS در لاکنو انتخاب کرد. راوی بیشنوی که در این بازی دو ویکت را نیز به دست آورد، اکنون 8 ویکت در اختیار دارد و مقام چهارم را در اختیار دارد.

tkhh2qvg

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله