جامپر سه گانه Arpinder Singh سوالات وزارت ورزش بعد از طرح المپیک Snub


Arpinder Singh برنده طلای برنده طلا در بازی های آسیایی روز دوشنبه تصمیم وزارت ورزش مبنی بر کنار گذاشتن وی از طرح تریبون المپیک هدف را بر اساس یک بررسی عملکرد زمانی که هیچ مسابقه ای در طول سال به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 انجام نمی شد ، زیر سوال برد. آرپیندر 27 ساله ، که در بازی های آسیایی 2018 اندونزی یک طلا به دست آورد ، از گروه اصلی TOPS حذف شد در حالی که پس از “بررسی عملکرد” ​​افرادی مانند Neeraj Chopra ، Tejinder Pal Singh Toor و Hima Das حفظ شدند.

اخبار

“من شگفت زده شدم زیرا چگونه می توان در این همه گیری یک بررسی عملکرد انجام داد. کل سال هیچ رقابتی وجود نداشت. آیا آنها خواستار محاکمه شدند تا بدانند عملکرد من پایین آمده است؟ من نمی دانم اساس این چیست ، “آرپیندر از آمریتسار به PTI گفت.

“من این روزها در جلندهر به تنهایی تمرین می کنم. کمی استراحت کردم و یک یا دو روز دیگر به جلاندار برمی گردم. تا آنجا که می دانم همان مسیری را که قبلاً در تمرین داشتم می پرم. خودم را حفظ می کنم.”

وی گفت که تصمیم وزارت “مرز آزار و اذیت” است و “روحیه” وی را کاهش داده است.

وی گفت: “من نزدیک به دو سال است که در TOPS هستم و ناگهان بدون هیچ تقصیری از من برکنار می شوم.”

“من انتظار این را نداشتم. من هیچ اشتباهی انجام نداده ام.”

آرپیندر بهترین نتیجه 17.17 متر است اگرچه در جاکارتا با پرش 16.77 متر طلا گرفت. در سال 2019 ، او در مسابقات بین ایالتی قهرمانی کشور در لاکنو بهترین امتیاز 16.83 متر را داشت.

در ژانویه سال جاری ، او قبل از اینکه همه گیر تقویم ملی دو و میدانی را از بین ببرد ، در مسابقات آفریقای جنوبی مسافت 15.97 متر را مدیریت کرد.

وی گفت که با شروع بیماری همه گیر ، او چند ماه در NIS پاتیالا بود اما اردوگاه ملی را در ماه مه ترک کرد.

آرپیندر در پاسخ به این س ifال که آیا قبلاً در مورد حذف شدن از TOPS به وی اطلاع داده شده بود ، گفت: “چند روز پیش یکی از مقامات TOPS با من تماس گرفت و گفت آنها یک بررسی عملکرد انجام داده اند و من از این کار من کنار خواهم شد. بررسی عملکرد می تواند انجام شود. “

آرپیندر که قبل از آسیا در ایالات متحده حضور داشت گفت: “حدود ماه مه-ژوئن ، به یاد آوردم کسی از وزارت به من گفت که می توانم برای آموزش به ایالات متحده بروم ، اما من قبول نکردم زیرا رفتن به آنجا که هیچ کس آموزش نمی دهد ، دیگر چه فایده ای دارد.” بازی ها.

آرپیندر ، با این حال ، گفت که او برای درج مجدد خود در TOPS اعتراض نمی کند. در عوض ، او گفت که وقتی فصل بعدی در ماه مارس شروع می شود عملکرد خود را نشان می دهد.

تبلیغ شده

“من نه به وزارت ورزش و نه به AFI (برای ورود مجدد خود) مراجعه نخواهم کرد. همه چیز درست است. من هیچ تقابلی نمی خواهم. عملکرد من برای خودم صحبت خواهد کرد.”

“من آن را با عملکرد خود در فصل آینده نشان خواهم داد. امیدوارم سه ماه دیگر شروع شود.”

مباحث ذکر شده در این مقاله