جاش هازلوود می گوید اولین آزمون هند را می توان با توپ قرمز در بریزبن یا ملبورن انجام داد


جاش هازلوود ، سرباز استرالیایی پیشنهاد کرده است که اگر اوضاع در آدلاید بهتر نشود ، می توان اولین بازی از سری مسابقات چهار مسابقه مقابل هند را با توپ قرمز در بریزبن یا ملبورن انجام داد. هند و استرالیا قرار است سه ODI ، سه T20I و چهار تست را انجام دهند. اولین آزمایش یک مسابقه شبانه روز در آدلاید است ، اما در اواخر استرالیای جنوبی شاهد جهش ناگهانی موارد COVID-19 بوده است. استرالیای جنوبی در حالی که آدلاید همچنان با شیوع ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کند ، به مدت شش روز در حال قفل سخت است و این سوال را ایجاد کرده است که آیا این سریال طبق برنامه ریزی در شهر آغاز می شود یا خیر.

اخبار

هازلوود گفته است كه تست توپ صورتی فقط باید در آدلاید انجام شود و او پیشنهاد كرده است كه اولین تست این سری می تواند یك مسابقه توپ قرمز در بریزبن یا ملبورن باشد و بعداً یك مسابقه توپ صورتی نیز می تواند در آدلاید

“او (متصدی دامیان هاو) ویکت را در آدلاید برای یک تست توپ صورتی عالی کرده است. چند زمینه در اطراف استرالیا بسیار ساینده یا بسیار سخت هستند ، مانند گابا یا پرت. این ویکت ها برای یک توپ صورتی بسیار سخت هستند ، بعد از مدت زمان معینی کاملا نرم می شود ” کریکت.com.au به نقل از هازلوود.

“(این) می تواند یک توپ قرمز باشد (اولین آزمایش در ملبورن یا بریزبن) یا جایی ، سپس ما بعداً در تابستان به آدلاید برمی گردیم. از همه گزارش ها ، ما هنوز برای آدلاید خوب هستیم اما همیشه می تواند تغییر کند. امیدوارم ، آنها می توانند در یکی دو هفته آینده از پس آن برآیند “، وی افزود.

هازلوود همچنین اظهار داشت که اولین آزمایش در بریزبن به همه پیگرد دهنده ها کمک خواهد کرد زیرا با پیشرفت تابستان بریزبن داغتر خواهد شد. در حال حاضر آخرین مسابقه از سری چهار تست قرار است در گابا ، بریزبن برگزار شود.

هازلوود گفت: “هرچه بیشتر منتظر بمانیم ، گرمتر آنجا بلند می شود ، بنابراین همه خوشحال می شوند که این بازی را در ماه دسامبر به پایان برسانند.

کوهلی فقط یک آزمایش در برابر استرالیا انجام خواهد داد و پس از آنکه هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) به او اجازه مرخصی پدری داد ، به خانه برمی گردد.

در طی سری 19-19 2018 ، هند موفق شد اولین برد خود را در سری تست ها در خاک استرالیا ثبت کند. تیم تحت هدایت کوهلی سرانجام این سری را 2-1 پیروز شد و اکنون آنها به دنبال حفظ جام Border Gavaskar هستند.

تبلیغ شده

اولین تست بین هند و استرالیا از 17 دسامبر در Oval آدلاید آغاز می شود و این مسابقه یک مسابقه شبانه روزی است.

این چهار مسابقه بخشی از مسابقات قهرمانی آزمون جهانی (WTC) خواهد بود. هند و استرالیا در رده های دوم جدول رده بندی WTC قرار دارند.

مباحث ذکر شده در این مقاله