تیم پین ، مارنوس لابوساگن و سایر افراد پس از شیوع COVID-19 در استرالیای جنوبی به New South Wales منتقل شدند


کریکت استرالیا روز سه شنبه بازیکنان خود را با هواپیما ، از جمله تیم پین و آزمایشگر ستاره مارنوس لابوشاگن ، از آدلاید به نیو ساوت ولز برد تا سریال را در برابر هند حفظ کند زیرا شیوع ویروس کرونا در استرالیای جنوبی تهدید تابستان آینده است. در حالیکه استرالیای غربی ، کوئینزلند و تاسمانی روز دوشنبه مرزهای خود را به استرالیای جنوبی بستند ، هیئت کریکت کشور بازیکنانی را از توپ سفید ، مسابقه تست و تیم های استرالیا A از آدلاید به سیدنی آورد تا اطمینان حاصل شود که مسابقات آینده 300 میلیون دلار بی تأثیر بمانند

اخبار

نیک هاکلی ، مدیر اجرایی موقت CA ، به نقل از “ESPNCricinfo” گفت: “CA طی 24 ساعت گذشته رویکردی پیشگیرانه اتخاذ کرده و تعدادی از مردم را در سراسر کشور بسیج کرده تا برنامه های داخلی و بین المللی مردان ما را تأمین کند.”

“من می خواهم از بازیکنان و کارکنان برای درک آنها در مورد تغییر در برنامه سفر خود و تعهدشان در اطمینان از موفقیت در تابستان کریکت تشکر کنم.”

علاوه بر پین و لابوساگن ، در لیست بازیکنان منتقل شده ، همکاران آنها متیو وید ، تراویس هید و کامرون گرین در میان دیگران وجود دارد.

علیرغم افزایش در موارد COVID و تحولات مربوط به آن ، CA اظهار داشت که Adelaide Oval از 17 دسامبر اولین آزمایش تابستان را مقابل هند برگزار می کند. هاکلی افزود ، “من همچنین می خواهم از گروه های مختلف رهبری در سراسر کریکت استرالیا تشکر کنم برای در 48 ساعت گذشته گرد هم آمده و اقدام سریع و قاطع را انجام داده ایم – این امر با برنامه ریزی دقیق و مقطعی پیش بینی شده امکان پذیر است.

“CA به نظارت بر اوضاع در استرالیای جنوبی و محدودیت های مرزی ناشی از آن در سراسر کشور ادامه خواهد داد.

“مثل همیشه ، ما در پرداختن به چالش های ارائه شده توسط همه گیر چابک خواهیم ماند و از میزبانی یک تابستان امن و موفق در همه قالب ها بیش از هر زمان دیگری اطمینان خواهیم داشت.”

پیش از این ، CA قول داده بود که تمام اقدامات ممکن برای اطمینان از ادامه روند سریال طبق برنامه مورد بررسی قرار گیرد. شیوع ویروس کرونا در آدلاید در روز دوشنبه بازیکنان استرالیایی از جمله پین ​​را مجبور به انزوا کرد.

مجموعه ای از موارد COVID-19 در آدلاید باعث شده است كه ایالت های دیگر مانند استرالیای غربی ، تاسمانی و سرزمین شمالی مرزهای خود را با استرالیای جنوبی ببندند و از دوشنبه ظهر قرنطینه هتل 14 روزه را به همه بازدیدكنندگان از آدلاید تحمیل كنند.

تبلیغ شده

هند برای یک تور طولانی شامل سه ODI ، به همان تعداد T20 International و چهار آزمون در استرالیا است.

این تور در تاریخ 27 نوامبر با اولین ODI در سیدنی آغاز می شود در حالی که سری Test در 17 دسامبر با یک بازی شبانه روزی در آدلاید آغاز می شود. بازدید کنندگان در حال حاضر در سیدنی در قرنطینه هستند.

مباحث ذکر شده در این مقاله