“تیمی که از آن زمان حمایت کرده ام”: اولین واکنش آرجون تندولکار پس از اولین بازی IPL برای سرخپوستان بمبئی

زمانی که آرجون تندولکار در نهایت اولین مسابقه IPL خود را برای هندی های بمبئی در روز یکشنبه در مقابل نایت رایدرز کلکته انجام داد، لحظه غرورآفرینی برای کل خانواده تندولکار بود. آرجون، پسر ساچین تندولکار افسانه ای، از سال 2021 بخشی از تیم MI بوده است، اما او روز یکشنبه اولین بازی خود را از دست کاپیتان روهیت شارما به دست آورد. از زمانی که تندولکار جوان اولین بازی خود را انجام داد و میراث پدرش را ادامه داد، آرزوها از سراسر جهان سرازیر شدند. آرجون دو اور در مقابل KKR انجام داد و با ارقام 0/17 بازگشت.

پس از پایان مسابقه به نفع MI، آرجون تجربه خود را در مورد بازی اولین مسابقه خود در رنگ های MI و گرفتن کلاه اولیه خود از روهیت شارما به اشتراک گذاشت.

او در ویدئویی که در توییتر IPL منتشر شد گفت: “لحظه فوق العاده ای بود. بازی کردن برای تیمی که از سال 2008 از آن حمایت کرده ام همیشه خاص است. گرفتن بازی از کاپیتان MI و تیم هند بسیار خوب بود.”

بعدها، پدرش ساچین نیز نتوانست احساسات خود را پنهان کند و از افکاری که در زمان بازی پسرش برای MI داشت صحبت کرد. قابل ذکر است که استاد بلستر کل مسابقه را در داخل رختکن تماشا کرده بود. ساچین در یک اعتراف بزرگ فاش کرد که او هرگز بازی پسرش را تماشا نکرده بود.

“این یک تجربه جدید برای من بود زیرا تا به حال واقعاً نرفته ام و بازی او را تماشا کنم. فقط می خواستم او آزادی عمل داشته باشد و خودش را بیان کند و هر کاری که می خواهد انجام دهد. و امروز نیز در سالن نشستم. اتاق رختکن چون نمی خواستم اجازه دهم او از برنامه هایش دور شود و شروع به نگاه کردن به صفحه نمایش بزرگ اینجا کند و ناگهان متوجه شدم که دارم او را تماشا می کنم. داخل آن بودم. این یک احساس متفاوت است زیرا سال 2008 اولین فصل برای ساچین گفت: من و 16 سال بعد، او برای یک تیم بازی می کند.

ساچین تندولکار و پسرش آرجون تندولکار اولین پدر و پسری بودند که در لیگ برتر هند بازی کردند.

ساچین اولین بازی خود را برای MI در فصل اول IPL در سال 2008 انجام داد و تا سال 2013 برای این تیم بازی کرد. اکنون، آرجون نیز اولین بازی خود را از همان فرنچایز انجام داده است.

(با ورودی های ANI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله