توییت رمزنگاری مانوج تیواری در مورد نظرات ویرات کوهلی درباره آسیب روهیت شارما


ویرات کهلی روز پنجشنبه گفت: در مورد حماسه آسیب دیدگی روهیت شارما گیجی ، عدم اطمینان و “عدم وضوح” وجود دارد. کوهلی خطاب به رسانه ها قبل از اولین ODI بین هند و استرالیا در سیدنی ، گفت: “این بسیار گیج کننده بوده و عدم اطمینان و عدم وضوح زیادی در مورد وضعیت وجود دارد.” در واکنش به اظهارات کاپیتان تیم کریکت هند ، مانوج تیواری ، کاپیتان جام رنجی بنگال ، با اشاره به ستاره پیشین WWE و بازیگر هالیوود ، Dwayne “The Rock” Johnson ، در توییتر قرار گرفت و یک پست رمزگونه را به اشتراک گذاشت.

اخبار

وی با استفاده از عبارت واضح جانسون نوشت: “عدم شفافیت وقتی از دهان دو فرد مختلف بیرون می آید ، معنای متفاوتی دارد. اگر شما سنگ وات را بپزید.”

روهیت شارما در فصل تازه به پایان رسیده لیگ برتر هند (IPL) از ناحیه همسترینگ آسیب دید. وی در تور هند استرالیا که شامل سه ODI و یک سری سه مسابقه T20 International (T20I) است ، از پای توپ سفید دور است.

از او در گروه آزمون نام برده شده است ، اما کوهلی ، دقیقاً همانطور که گزارش شده است ، گفت که اکنون روهیت و پیشنمدار ایشانت شارما ، که در حال بهبودی از یک فشار جانبی است ، ورود به استرالیا با توجه به اجرای دقیق قرنطینه 14 روزه قطعی نیست. اینجا.

“در حال حاضر ، عدم اطمینان زیادی وجود دارد و اینکه آیا آنها می خواهند آن را درست کنند یا خیر و یا نه.”

“بعد از آن (جلسه انتخاب) او در IPL بازی کرد و همه ما فکر می کردیم که او در آن پرواز به استرالیا خواهد بود و ما هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه چرا او با ما سفر نمی کند نداشتیم. هیچ اطلاعاتی وجود ندارد ، وضوح ، “کوهلی گفت.

وی افزود: “ما در حال انتظار بازی هستیم.”

روهیت و ایشانت در حال حاضر در آکادمی ملی کریکت در بنگالورو تحت دوره بازپروری قرار دارند.

تبلیغ شده

کوهلی گفت: “تنها اطلاعات دیگری که به دست آوردیم این است که وی در NCA است و مورد ارزیابی قرار می گیرد و مجدداً در 11 دسامبر مورد ارزیابی قرار می گیرد. این اصلا ایده آل نیست.”

هند پس از مسابقه توپ سفید تور ، در چهار مسابقه آزمون با استرالیا بازی می کند و اولین بازی 17 دسامبر در آدلاید برگزار می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله