توکیو برای میزبانی مسابقات بین المللی ژیمناستیک به عنوان “آزمون تورنمنت” برای المپیک


توکیو این آخر هفته میزبان یک مسابقه بین المللی ژیمناستیک است که به عنوان “آزمایش تورق” توانایی خود در برگزاری مسابقات ورزشی در طول همه گیر ، کمتر از یک سال قبل از المپیک با تاخیر در ویروس ، توصیف شده است. در این تورنمنت دوستانه روز یکشنبه تیم هایی از ژاپن ، ایالات متحده ، روسیه و چین برگزار می شود و اولین رویداد ورزشی بین المللی در پایتخت ژاپن از زمان تعویق توکیو 2020 در ماه مارس است. مسئولان ورزشی در داخل و خارج از كشور از نزدیک تحت مراقبت خواهند بود ، به خصوص پس از آزمایش كاذب ویروس كرونا مثبت برای كوهی اوچیمورا ، ستاره برتر المپیك ژاپن ، در آستانه این مسابقه اعصاب را به هم زد.

اخبار

‘کینگ کوهی’ ، دارنده سه بار مدال طلای المپیک ، هفته گذشته آزمایش وی ویروس مثبت بود ، اما چندین آزمایش پیگیری بعدی منفی بود و از وی برای شرکت در رویداد روز یکشنبه پاک شده است.

جلسه ژیمناستیک با توکیو 2020 برگزار می شود و مقامات دولت ژاپن با برنامه ریزی برای اقدامات متقابل ویروس کرونا در تلاشند تا نشان دهند که می توانند بازی های سال آینده را میزبانی کنند حتی اگر واکسن در دسترس نباشد یا به طور گسترده استفاده نمی شود.

ورزشکاران خارجی که برای این مسابقات می آمدند ، باید 72 ساعت پس از ورود به ژاپن از نظر ویروس کرونا آزمایش منفی داشته باشند ، اما از یک دوره قرنطینه دو هفته چشم پوشی کرده اند.

رسانه های ژاپنی گزارش دادند که آنها با هواپیماهای چارتر به ژاپن سفر کرده و در بدو ورود از سایر مسافران در فرودگاه جدا شدند.

تیم ایالات متحده از روز پنجشنبه تمرین رسمی خود را آغاز کرد ، اما آنها و سایر تیم های خارجی تحت محدودیت های شدید قرار دارند.

همه ورزشکاران خارجی باید هر روز تست بزنند و حرکت آنها محدود به زمین مسابقه ، محل تمرین و هتل ها است ، جایی که هر هیئت یک طبقه کامل را رزرو می کند.

واتانابه ، رئیس فدراسیون بین المللی ژیمناستیک موریناری اعتراف کرد که آزمایش ورزشکاران روزانه ممکن است “از نظر پزشکی بی معنی” به نظر برسد.

وی روزانه به نیكی گفت: “اما من می خواهم كه ورزشكاران احساس راحتی كنند.”

کوجی موروفوشی ، رئیس آژانس ورزشی ژاپن این هفته به خبرنگاران گفت ، این مسابقه “مطمئناً یکی از آزمایشات лаوسوس برای سال آینده خواهد بود”.

وی اظهار داشت که مثبت کاذب اوچیمورا نوعی از مسئولان است که باید برای آن آماده شوند ، افزود: “ما تصور می کنیم این نوع اتفاقات ممکن است رخ دهد” ، “نیککان اسپورت” نوشت.

وی گفت: “مهم این است كه قبل از این اقدامات واحدی داشته باشیم.”

حدود 2000 تماشاگر این رویداد را در مکان های دارای فاصله اجتماعی تماشا می کنند و ژیمناست ژاپنی آسوکا تراموتو گفت که مشتاق است دوباره در مقابل جمعیت حاضر شود.

وی به پخش کننده تلویزیونی NHK گفت: “من بسیار هیجان زده هستم زیرا بعد از مدت ها احساس رقابت می کنم.”

“من واقعاً خوشحالم که در برابر تماشاگران مسابقه می دهم. من می خواهم از خودم لذت ببرم و نمایش خوبی ارائه دهم.”

تبلیغ شده

اوچیمورا ، 31 ساله ، جذابیت اصلی این رویداد یک روزه خواهد بود ، جایی که همه رقبا به دو تیم با ملیت های مختلف به نام های “دوستی” و “همبستگی” تقسیم شده اند.

نیروهای روسیه شامل نیکیتا ناگورنی است که در مسابقات جهانی سال گذشته سه مدال طلا به دست آورد و آرتور دالالویان ، دیگر قهرمان سه بار جهان ، در حالی که ایالات متحده و چین تصمیم به اعزام رقبای بزرگسال خود دارند.

مباحث ذکر شده در این مقاله