تونی کروس می گوید فوتبالیست ها فقط “عروسک گردان” های UEFA و FIFA هستند


تونی کروس ، هافبک تیم ملی آلمان احساس می کند که فوتبالیست ها فقط “عروسک هایی” هستند که توسط هیئت های حاکم فیفا و یوفا مورد استفاده قرار می گیرند و در بحث در مورد رقابت هایی مانند لیگ ملت ها یا یک سوپرلیگ جدید جدید اروپا ناتوان هستند. کروس در پادکست خود با عنوان “Einfach mal Luppen” گفت: “در پایان روز ، ما به عنوان بازیکن فقط عروسک خیمه شب بازی برای همه این چیزهای جدیدی هستیم که توسط فیفا و یوفا اختراع شده اند. هیچ کس از ما نمی پرسد.” کروس که صدمین بازی خود را برای آلمان در ماه گذشته انجام داد ، در بازی دوستانه روز چهارشنبه مقابل جمهوری چک و همچنین دیدارهای لیگ ملت ها برابر اوکراین و اسپانیا در ترکیب است.

اخبار

برنده جام جهانی 2014 احساس می کند اگر بازیکنان بیشتر بگویند “نه در لیگ ملت ها بازی می کنند ، نه سوپرجام اسپانیا در عربستان سعودی ، و نه جام جهانی باشگاه ها با 20 تیم یا بیشتر”.

ستاره رئال مادرید گفت که احساس می کند چنین تورنمنت هایی “برای مکیدن همه چیز از نظر مالی ، و البته از نظر جسمی از هر بازیکن – و سپس برخی” برنامه ریزی شده است.

ماه گذشته ، جوزپ ماریا بارتومئو ، رئیس جمهور مستعفی بارسلونا ادعا کرد که سوپرلیگ اروپا می تواند به زودی به واقعیت تبدیل شود.

كروس گفت كه لیگ متشكل از 18 باشگاه برتر اروپا “از نظر ورزشی” یك امر بسیار بسیار جالب “خواهد بود كه مخاطبان زیادی را برای تلویزیون ایجاد می كند ، اما این امر باعث افزایش فاصله بین نخبگان این قاره و سایر كشورها می شود.

کروس با اشاره به قالب های فعلی لیگ قهرمانان ، قهرمانی اروپا و جام جهانی به عنوان “محصولات برتر” افزود: “همچنین خوب است که بعضی چیزها را درست مثل آنچه که خوب است رها کنیم.”

کروس همچنین از کاپیتان آرسنال و مهاجم پیشین بوروسیا دورتموند پیر اومریک اوبامیانگ انتقاد کرد که گاهی در جشن گل ها از ماسک استفاده می کند.

اوبامیانگ پس از گلزنی مقابل رن در لیگ اروپا در مارس 2019 ، ماسک را با الهام از فیلم پلنگ سیاه استفاده کرد.

در زمان حضور خود در آلمان ، اوبامیانگ همچنین تعدادی ماسک مختلف کشید تا پس از گلزنی جشن بگیرد.

كروس گفت: “اوبامیانگ یك بار جشن گرفت و ماسك برداشت. آنجا جایی است كه با من تمام می شود.”

“فکر نمی کنم که این هم الگوی خوبی باشد. چه مزخرفاتی است.”

اوبامیانگ با ارسال تصویری از خود در توییتر ، توسط دانش آموز مدرسه ای که از وی خواسته بود تصویری مبتنی بر شادی ایجاد کند ، پاسخ داد.

تبلیغ شده

ملی پوش گابونی گفت: “آیا اینToniKroos بچه دارد؟ فقط بخاطر بسپار که من این کار را برای پسرم چند بار انجام دادم و دوباره این کار را خواهم کرد.”

“آرزو می کنم شما روزی بچه داشته باشید و آنها را مانند این دانش آموزان مدرسه متوسطه شاد کنید.”

مباحث ذکر شده در این مقاله