توصیه های AIFF برای تمدید مربیگری توماس دنربی ، نقش چشم بازیکنان زیر 17 سال در تیم بزرگسالان آینده


توماس دنربی ، سرمربی تیم می تواند ادامه یابد ، اما سفر چندین بازیکن هند او حتی قبل از رسیدن به شهرت به پایان رسیده است ، با احترام به لغو جام جهانی فوتبال زنان زیر 17 سال فیفا در سال آینده. آنها که خیلی سخت کار کرده و مدتها کار کرده اند ، بدون هیچ تقصیری از آنها ، این رویداد عظیم را از دست خواهند داد. فدراسیون فوتبال All India (AIFF) روز چهارشنبه به آنها اطمینان داد که در آینده نزدیک برای انتخاب به تیم بزرگسالان در نظر گرفته خواهند شد.

اخبار

“من معتقدم که برخی از بازیکنان ، که در سال 2005 در این تیم متولد شده اند ، ممکن است واجد شرایط بازی در جام جهانی زنان FIFA U-17 در سال 2022 باشند. کوشال داس ، دبیر کل AIFF به PTI گفت: 2005-2007 متولد شد.

“همه این بازیکنان بخشی از یک برنامه کلی برای توسعه فوتبال زنان هستند. آنها همچنان به عضویت اردوی ملی خواهند بود.”

“این تیم تیم اصلی برای بازی در دور اول مسابقات انتخابی جام ملت های آسیا زیر 20 سال AFC در مارس 2021 با توجه به تمرینات و آمادگی آنها تاکنون است.”

وی گفت بسیاری از این بازیکنان (که جام جهانی زیر 17 سال زنان 2022 را از دست خواهند داد) “به تیم ملی بزرگسالان برای جام زنان آسیا آسیا در سال 2022 که کشور میزبان آن است راه پیدا می کنند.”

مسابقات هند که به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 به سال 2021 موکول شد ، روز سه شنبه توسط هیئت حاکمه جهانی فیفا لغو شد و حقوق میزبانی نسخه 2022 به این کشور اعطا شد.

بیش از نیمی از بازیکنانی که سال گذشته به اردوی ملی فراخوانده شدند تا خود را برای حضور در این دوره از مسابقات 2020 رد کنند ، تا سال 2022 بالای 19 سال دارند. AIFF قصد دارد یک تیم زنان پیکان هند تشکیل دهد (مانند مردان طرفی که در I-League شرکت کرده است) برای بازی در لیگ زنان قهرمان هند.

داس اظهار داشت كه سرمربی دنربی پس از تمدید قرارداد ، هدایت تیم هند را در نسخه 2022 به عهده خواهد داشت.

“ما معتقدیم توماس مربی مناسب تیم جام جهانی زیر 17 سال است. او اکنون تجربه هندوستان را کسب کرده است و سابقه خوبی دارد و با کادر پشتیبانی رابطه خوبی دارد.”

وی گفت: “ما مطمئناً برای تمدید قرارداد وی با كمیته فنی AIFF بحث خواهیم كرد.”

وی در پاسخ به این س ifال که آیا کشورهایی که به ژاپن ، اسپانیا ، انگلیس و آلمان راه یافته اند برای حضور در دوره 2022 باقی می مانند ، گفت: “در حالی که هنوز هیچ شفافیتی وجود ندارد اما منطقی به نظر می رسد که از جام جهانی زنان زیر 17 سال فیفا 2020 لغو شده و احتمالاً گروه سنی جدیدی وجود دارد ، مسابقات مقدماتی دوباره برگزار می شود. ”

وی گفت كه از نظر انصراف AIFF خسارت مالی نخواهد داشت و فدراسیون ملی با FIFA در مورد ادامه كار با كمیته سازماندهی محلی موجود تا سال 2022 گفتگو خواهد كرد.

داس گفت فیفا “بهترین تصمیم” را برای لغو مسابقات 2020 اتخاذ کرده است زیرا “از نظر همه گیری ، هنوز درباره 2021 مطمئن نیستیم”.

“فایده ای ندارد که یک جام جهانی را در یک شرایط نامطمئن برنامه ریزی کنیم و در ورزشگاه بدون تماشاگر بازی کنیم.”

“امیدوارم که یک واکسن تولید شود و تا اواسط سال 2021 در دسترس باشد و پس از آن زندگی به حالت عادی برگردد.”

وی گفت هم میزبانی جام جهانی فوتبال زیر 17 سال زنان فیفا و هم جام ملت های آسیا زنان آسیا در سال 2022 باعث می شود فوتبال زنان در هند پرشور باشد و در آماده سازی تیم ها برای صعود به جام ملت های آسیا 2026 و جام جهانی زنان فیفا در 2027

تبلیغ شده

این تصمیم توسط دفتر شورای فیفا گرفته شد و وضعیت اوضاع ناشی از همه گیری و تأثیر مداوم آن بر فوتبال را ارزیابی کرد.

فیفا هر دو جام جهانی زیر 17 سال زنان و جام جهانی زیر 20 سال را که قرار بود به ترتیب در هند و کاستاریکا برگزار شود لغو کرد ، اما حق میزبانی دوره های 2022 را به هر دو کشور اعطا کرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله