تور آزمایشی سری لانکا در انگلیس از 14 ژانویه آغاز می شود

Englands برنامه ریزی شده برای آزمایش سری لانکا از 14 ژانویه برنامه ریزی شده است

این آخرین سری از مسابقات انگلیس در مسابقات جهانی ICC است.© خبرگزاری فرانسه


انگلیس و سریلانکا در یک سری تست دو مسابقه ای که قرار است از 14 ژانویه سال آینده آغاز شود ، شاخ های خود را قفل می کنند ، چهارشنبه هیئت کریکت انگلیس و ولز (ECB) تأیید کردند. سریال انگلیس در برابر سریلانکا در مارس امسال به دلیل همه گیری ویروس کرونا به تعویق افتاد و این تور با ترتیب مجدد در پشت درهای بسته در گاله برگزار می شود. آزمون اول در 14 ژانویه آغاز می شود در حالی که آزمون دوم از 22 تا 26 ژانویه برگزار می شود. “هیئت کریکت انگلیس و ولز و کریکت سریلانکا با برنامه های امنیت زیستی و برنامه های سفر برای یک تور تنظیم شده پس از به تعویق انداختن در توافق کردند مارس به دلیل همه گیری COVID-19 ، “بانک مرکزی اروپا در بیانیه رسمی گفت.

اخبار

انگلیس در 2 ژانویه با پرواز چارتر حرکت می کند و در هامبانوتا مشمول قرنطینه خواهد شد. در این دوره ، تیم می تواند از 5 تا 9 ژانویه به مدت پنج روز در ورزشگاه بین المللی کریکت ماهیندا راجاپاکسا تمرین کرده و آماده شود.

سری مسابقات دو مسابقه بخشی از مسابقات قهرمانی آزمون جهانی ICC را تشکیل می دهد. این آخرین سریال سری قبل انگلیس در مسابقات افتتاحیه خواهد بود و آنها امیدوارند بتوانند در ماه فوریه مبارزات خود را علیه هند به پایان برسانند ، البته منوط به تایید برنامه تور هند.

تبلیغ شده

در اوایل این هفته ، پس از گزارش برخی موارد مثبت COVID-19 ، سری سه مسابقه ODI بین انگلیس و آفریقای جنوبی به تعویق افتاد. در حالی که آزمایش بازیکن Proteas قبل از اولین ODI در 4 دسامبر مثبت بود ، دو عضو کارکنان هتل در 6 دسامبر آزمایش مثبت دادند و در نتیجه ، افتتاح ODI به تعویق افتاده باید لغو شود.

در همان روز ، هیئت کریکت انگلیس و ولز (ECB) گفتند که دو نفر از اعضای مهمانی در این تور بودند که با نتایج مثبت تایید نشده COVID بازگشتند. در نتیجه ، یک روز بعد ، سریال ODI خاموش شد. با این حال ، بعداً تأیید شد که آن دو عضو حزب تور انگلیس مبتلا به ویروس کرونا نیستند.

مباحث ذکر شده در این مقاله