تنظیمات مودم ایرانسل TF-i60 به همراه راهنمای جامع [بهار ۹۹] – مودم من

راه های اتصال به مودم GP2101Plus ایرانسل به دو صورت کابلی و بی سیم می باشد. چهار پورت شبکه جهت ارتباط کابلی در پشت مودم تعبیه شده است. پس از ثبت سفارش همکاران ما جهت هماهنگی برای فعالسازی سیم کارت با شما تماس خواهند گرفت. لطفاً به این نکته توجه کنید که بسته اینترنت 480 گیگابایتی برروی سیم کارت TD-LTE و بسته اینترنت 48 گیگابایتی بر روی سیم کارت 3G/4G/4.5G اعمال و قابل استفاده می باشد. راجع به خرید آنتن تقویتی پیشنهادم اینه که اگه از این مودم قراره در حرکت داخل خودرو یا هرجای دیگه استفاده بشه آنتن داخلیش جواب میده و آنتن تقویتی در حرکت کمکی بهتون نمیکنه ولی اگه میخواید به طور ثابت ازش استفاده کنید پیشنهادم اینه یه آنتن بیرونی ترجیحا omnidirectional یا همه جهته بخرید و بیرون یا پشت بوم تو ارتفاع بالا نصبش کنید و از سرعت زیاد لذت ببرید. این اطلاعات میتواند، اهنگ، فیم، متن و یا هر چیز دیگر باشد. نسل چهارم اینترنت با توجه به سرعتی که دارد می تواند دسترسی به شبکه های جهانی را حین حرکت نیز فراهم کند.مودم های جدیدی که ایرانسل به بازار عرضه کرده، با سیم کارت های Usim همخوانی دارد و می تواند اینترنت موبایل را برای دیگر دستگاه ها نیز به اشتراک گذارد.

به شما پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با این مودم و نحوه تنظیمات مودم ایرانسل مطالعه این مقاله که کمتر از چند دقیقه از شما زمان می گیرد را از دست ندهید. در آشنایی با نحوه شارژ مودم ایرانسل توجه فرمایید که در بسته های مودم همراه ایرانسل، بسته اینترنت بوم و بوم پلاس تنها بسته ای می باشد که از ترکیب بسته های پیامک، مکالمه و اینترنت تهیه می شود. این مودم شرکت ایرانسل برای راهاندازی تنها به یک سیمکارت ایرانسل دارای بسته اینترنت فعال نیاز دارد که همراه محصول ارائه میشود. یعنی تقریبا پیسی شما به تنها گیزنده اینترنت ایرانسل شما تبدیل خواهد شد مگر اینکه هزینه خرید یک انتن وایفای را متقبل شوید که با این هزینه میتوانید یک مودم بهتر بخرید! ضعیفترین میزان آنتن را با یک خط و قویترین سیگنال را سه خط آنتن نمایش میدهد؛ البته احتمال دیدن سه خط پر آنتن خیلی کم است و اکثر اوقات تنها یک خط خواهید داشت. به همین دلیل ممکن است گاهی اوقات در برخی از نقاط منزل با مشکل آنتندهی ضعیف مواجه شوید و مجبور باشید، مکان مودم را جابهجا کنید. نکته آخر که در هنگام خرید مودم باید به آن توجه داشته باشید، ظرفیت باتری مودم است.

شما برای استفاده از اینترنت TD-LTE ایرانسل باید از سیمکارتهای مخصوص این نوع از اینترنت که صرفا برای انتقال داده بوده و قابلیت تماس ندارند، استفاده کنید. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که اینترنت قطع شده باشد ابتدا از وصل بودن اینترنت توسط سرویس دهنده اینترنت اطلاع پیدا کنید و از وصل بودن اطمینان پیدا کنید در صورت وصل بودن مراحل زیر را انجام داده تا مشکل برطرف شود. برای تهیه ی بسته های ویژه ی این سرویس نیز مشترکان ایرانسل می توانند علاوه بر مراجعه ی حضوری به مراکز اختصاصی فروش و خدمات و نیز نمایندگان فروش و خدمات ایرانسل در شهر های تحت پوشش، به صورت غیرحضوری و از طریق وب سایت رسمی ایرانسل، مکالمهبرنامه کاربردی ایرانسل من (My Irancell) و کد های دستوری USSD نیز اقدام کنند. آنتن ارائهشده در FD-I40 به صورت خارجی است که میتواند محدودهی وسیعی را تحت پوشش شبکهی بیسیم قرار دهد. در این صورت میتوانید مودم خانگی تهیه نمایید.

ورود اینترنت پرسرعت 3G و 4G به ایران سبب شد تا گروه عمده ای از کاربران اینترنتی، به جای استفاده از اینترنت های ثابت خانگی به اینترنت پرسرعت همراه روی بیاورند. در این مقاله منظور ما از مودم همراه مودمی است که قابل حمل بوده و بتوانید به راحتی در جیب یا کیف خود آن را همراه داشته باشید که به اصطلاح به آن مودم جیبی میگویند. اگر به سایت ایرانسل مراجعه کرده باشید یا با حضور در یکی از دفاتر این شرکت برای اینترنت ثابت TD-LTE ثبتنام کنید؛ چندین مودم TD-LTE به شما پیشنهاد میشود. این مودم طوری طراحی شده است که روی پایه یا تجهیزات دیگر نصب میشود و نیازی به اتصال مستقیم برق شهری ندارد و از قابلیت PoE برای منبع تغذیه استفاده میکند. اینترنت 4.5G نسبت به اینترنت 4G از سرعت و کیفیت بیشتری برخوردار است به عنوان مثال سرعت دانلود از طریق اینترنت 4.5G دو برابر سرعت دانلود اینترنت 4G است.