تماشا کنید: زلاتان ابراهیموویچ ، 39 ساله ، با یک ضربه خیره کننده دوچرخه در پیروزی 2-1 آث میلان گلزنی می کند

تماشا کنید: زلاتان ابراهیموویچ ، 39 ساله ، با ضربه خیره کننده دوچرخه در پیروزی 2-1 AC Milans گلزنی می کند

برنده خیره کننده زلاتان ابراهیموویچ به آث میلان کمک کرد تا اودینزه را با نتیجه 2-1 شکست دهد.© خبرگزاری فرانسه


زلاتان ابراهیموویچ در دوران پر زرق و برق خود گل های دیوانه واری زیادی به ثمر رسانده است اما تعداد کمی از او انتظار داشتند که در 39 سالگی به پیروزی برسد. خوب ، او این کار را انجام می دهد. سوپراستار سوئدی بار دیگر با پیروزی 2-1 آث میلان مقابل اودینزه در سری آ یک ضربه دوچرخه سواری باورنکردنی نشان داد که سن فقط یک عدد است. برنده خیره کننده او به میلان کمک کرد تا موقعیت خود را در بالای جدول سری A حفظ کند ، با کسب 6 امتیاز از چهار بازی – چهار امتیاز بالاتر از مدافع عنوان قهرمانی یوونتوس.

اخبار

ابراهیموویچ در این فصل در چهار بازی لیگ هفت گل به ثمر رسانده است. او مسابقه را با تنظیم فرانک کسی آغاز کرد که در دقیقه 18 گل ابتدایی میلان را به ثمر رساند.

با این حال ، اودینزه در اوایل نیمه دوم پس از گرفتن یک پنالتی ، گل تساوی را به ثمر رساند.

به نظر می رسید این بازی با تساوی یک بر یک پیش می رود ، اما ابراهیموویچ ایده های دیگری داشت. مهاجم 39 ساله و فقط با گذشت هفت دقیقه با یک ضربه سر به گل رسید تا هر سه امتیاز تیمش را به ثمر برساند.

از زمان بازگشت در ژوئن از محاصره ویروس کرونا ، آث میلان اکنون در 24 مسابقه شکست نخورده است.

در همین حال ، قهرمان رکورد یوونتوس از کریستیانو رونالدو ، ستاره پرتغالی ، که ویروس کرونا مثبت آزمایش کرده بود ، استقبال کرد. رونالدو در بازگشت خود تأثیر فوری ایجاد کرد و یک گل زد تا یوونتوس برابر اسپزیای تازه صعود شده 4-1 پیروز شود.

قهرمانان با سه تساوی متوالی پایان یافتند تا لحظه ای در سری A با چهار امتیاز عقب تر از میلان ، دوم شوند.

تبلیغ شده

در اواخر روز ، ساسولو پس از پیروزی 2-0 برابر ناپولی ، اولین پیروزی خود در استادیوم سن پائولو ، یوونتوس را به دست آورد تا مقام دوم جدول سری A را با دو امتیاز عقب تر از میلان پس بگیرد.

(با ورودی های AFP)

مباحث ذکر شده در این مقاله