“تصمیم‌کننده آزمون قهرمانی جهان در مقابل هند فینال بزرگ ماست”: ناتان لیون

ناتان لیون معتقد نیست که آماده‌سازی استرالیا برای فینال مسابقات جهانی آزمون تحت تأثیر صحبت‌های پیرامون خاکستر قرار می‌گیرد و مسابقه آتی مقابل هند را “فینال بزرگ” می‌نامد. هند و استرالیا در فینال WTC در The Oval از 7 ژوئن به مصاف هم خواهند رفت. خاکستر پنج آزمایشی در برابر انگلیس که از 16 ژوئن آغاز می شود، در چند ماه گذشته سرفصل اخبار را به خود اختصاص داده است، زیرا استرالیا برای اولین بار به دنبال پیروزی در سری مارک های خارج از خانه است. زمان در 22 سال

لیون به نقل از آسوشیتد استرالیا گفت: “بله، ما در حال بازی با Ashes هستیم، اما یک بازی بزرگ داریم که آماده آن هستیم. این (فینال WTC) فینال بزرگ ما است و سپس فصل ما اساساً دوباره شروع می شود.” مطبوعات.

“احتمالاً اینجا جایی است که از برنامه ریزی خود کاملاً راضی هستیم. ما می توانیم آنچه را که در گوشه و کنار داریم درک کنیم و خوب باشیم. این هیجان انگیز است که بخشی از فینال و هیاهو و چیزهای دیگر باشیم. اطراف آن، بسیار خاص است.

او افزود: “من می دانم که همه هواداران استرالیایی مشتاقانه منتظر Ashes هستند، و آنها نیز باید باشند. اما آنها نیز باید در مورد این مسابقه هیجان زده باشند.”

استرالیا بدون هیچ بازی تدارکاتی وارد خاکستر خواهد شد و فینال WTC تنها مسابقه قبل از مسابقه با انگلیس است.

لیون بر این باور است که سری تست باخت 1-2 در هند در اوایل سال جاری هیچ تاثیری بر مسابقه آینده نخواهد داشت.

لیون گفت: «شما می توانید هر چیزی را که در هند اتفاق افتاده است پاک کنید.

هر دو تیم واقعاً در ترکیب خود خوب هستند. این یک چالش واقعاً خوب خواهد بود.

او گفت: “هند بدیهی است که بازیکنان کلاسی دارد، اما آنها همچنین دارای توپ گیرهای سریع کلاسی هستند. این یک چالش خوب خواهد بود. هر دو تیم که در آن شرکت می کنند و برای یک بازی رقابت می کنند، این یک چالش واقعا خوب خواهد بود.”

“این یک شروع تازه است. من مشتاقانه منتظر آن هستم.”

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله