تراویس سر می گوید هند در آزمایشات “حمله بولینگ باورنکردنی” دارد


در آستانه بازی تمرینی چهار روزه بین استرالیا A و هند A ، تیم خفاش Travis Head روز شنبه گفت که ویرات کوهلی یک حمله بولینگ باور نکردنی را در اختیار دارد. هد در مسابقه تمرینی مقابل هندوستان A ، استرالیا A را هدایت خواهد کرد و او در میانه میدان به دنبال زمان لازم است. ESPNCricinfo به نقل از هد گفت: “آنها دو بازی واقعا مهم برای ما هستند ، نه فقط به عنوان یک تیم استرالیا A بلکه یک تیم استرالیایی و ما می خواهیم بچه های هند را تحت فشار قرار دهیم.”

اخبار

هد بخشی از تیم استرالیا بود که در سری مسابقات چهار بازی مقابل هند در 19-2018 شکست خورد. هند با نتیجه 2-1 میزبانان را شکست داده بود تا اولین پیروزی در سری مسابقات آزمایشی خود را در مسابقات زیر آندروند کسب کند.

“این روشی است که آنها قادر به پشتیبان گیری و حمایت از یکدیگر بودند ، بی تفاوت با نحوه حمله ما ، شما از توپ جدید عبور می کنید و شخصی مانند (محمد) شامی وارد میدان می شود و او در مورد طول خود بسیار بی امان است. آنجا فقط بدون استراحت بود ، شما باید برای هر بولر باشید. این از کریکت تست انتظار می رود اما این اولین نگاه واقعی من به یک حمله با کیفیت مانند آن است. آن جادوهای بعدی به اندازه اولین حمله قوی هستند بنابراین شما باید باشید 100 درصد از زمان ، “رئیس گفت.

“من فکر می کنم از آن زمان بازی من پیشرفت زیادی داشته است. شما از همه کارهایی که انجام داده اید اعتماد به نفس می گیرید ، از هر بازی که بازی کرده اید و هر تیمی که مقابل آن قرار گرفته اید تجربه می گیرید. خوشحالم که از آن خاطره دارم این مجموعه ها ، اما آنها یک حمله بولینگ باورنکردنی هستند و به خوبی پشتیبانی می شوند “.

هد 17 تست برای استرالیا بازی کرده است و میانگین آن 41.96 است. بتسمن چپ دست اخیراً در چهار مسابقه برای استرالیای جنوبی در شفیلد شیلد امتیازهای 171 و 151 را ثبت کرده است.

استرالیا A توسط Travis Head هدایت خواهد شد و نظم دهندگان آزمون جو برنز و تیم پین بخشی از تیم هستند. تیم بزرگسالان استرالیا توسط پین هدایت می شود و مبارز باتجربه به دنبال کسب وقت بازی قبل از چهار مسابقه سری تست مقابل هند است.

تبلیغ شده

این بازی تمرینی چهار روزه با T20I دوم بین هند و استرالیا درگیر خواهد شد. تیم تحت هدایت ویرات کوهلی ممکن است برخی از بازیکنان عادی خود را در بازی تمرینی بازی کند و در نتیجه ، این بازیکنان از T20I دوم غافل می شوند.

مسابقه تمرین در Drummoyne Oval ، سیدنی برگزار می شود. پس از این مسابقه ، هند نیز قبل از اولین تست مقابل استرالیا ، با توپ صورتی تمرینات مورد نیاز را تجربه خواهد کرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله