تایتان‌های گجرات پیش‌بینی کردند یازدهم مقابل پنجاب کینگز، IPL 2023: آیا کاپیتان هاردیک پاندیا به Steer GT بازخواهد گشت؟

پس از اینکه در مسابقه قبلی خود با خشم رینکو سینگ از نایت سواران کلکته روبه رو شدند، تایتان های گجرات قرار است در مسابقه بعدی خود در IPL 2023 در روز پنجشنبه در موهالی به مصاف پنجاب کینگز بروند. هاردیک پاندیا، کاپیتان معمولی، بازی مقابل KKR را به دلیل ناخوشی از دست داده بود و رشید خان در غیاب او کاپیتانی را بر عهده گرفت. KKR در تعقیب 205 بود و به 29 بازی برای اور آخر نیاز داشت، زمانی که رینکو سینگ پنج ششش را از یاش دایال شکست داد و تیمش را به یک برد سه ویکت رساند.

GT در آن شب پر انرژی چندین قهرمان داشت، از جمله سای سودارشان جوان، ویجی شانکار و مرد هت تریک از افغانستان راشد خان، که به جای هاردیک پاندیا ناخوشایند، تیم را رهبری کرد. از آنجایی که هاردیک به تیم باز می گردد، انتظار می رود که تیم تغییرات کمی ایجاد کند.

GT که در حال حاضر با چهار امتیاز از سه بازی در رده چهارم جدول قرار دارد، هنوز هم شانس زیادی برای صدرنشینی در جدول دارد، اما برای این منظور باید در مقابل PBKS که به سرعت به عنوان یکی از سخت‌ترین تیم‌ها ظاهر می‌شود، گرد هم آیند. .

GT نسبت به فرم داوان محتاط خواهد بود و هاردیک به خوبی می‌داند که کریکت باز دهلی چه احساسی برای اثبات خود می‌خواهد. این به خوبی می‌تواند یک مسابقه تک‌افزایی بین داوان و شوبمن گیل باشد، در حالی که اولی همچنان می‌خواهد خودش را ثابت کند و در رقابت برای حضور در تیم هند برای جام جهانی ODI در خانه اواخر امسال باشد.

روشی که داوان و شریک افتتاحیه جوان پرابهسیمران سینگ در پاورپلی‌ها به نمایش گذاشته‌اند، نشان می‌دهد که بعید است استراتژی خود را در برابر GT تغییر دهند.

در اینجا چیزی است که ما فکر می کنیم می تواند بازی XI GT باشد:

XI پیش بینی شده GT در برابر PBKS: وردیمن ساها، شوبمن گیل، سای سودارسان، هاردیک پاندیا، ویجی شانکار، دیوید میلر، راهول تواتیا، رشید خان، محمد شامی، آلزاری جوزف، جاشوا لیتل

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله