تازه از پیروزی در اورلئان، پریانشو راجاوات به رتبه بهترین شغلی دست یافت

پریانشو راجاوات با جهش 20 پله ای به رتبه 38 بهترین شغل جهان دست یافت.© BAI

پریانشو راجاوات هندی با کسب عنوان قهرمانی خود در مسابقات اورلئان مسترز سوپر 300، 20 پله جهش کرد و در آخرین رده بندی BWF که روز سه شنبه منتشر شد، به بهترین رنکینگ حرفه ای جهان 38 دست یافت. این بازیکن 21 ساله اهل مادیا پرادش پس از شکست مگنوس یوهانسن دانمارکی با نتایج 21-15، 19-21، 21-16 در دیدار قله، اولین عنوان قهرمانی خود در سوپر 300 را به دست آورد تا امتیازهای ارزشمندی در رتبه بندی کسب کند.

او اکنون با 30786 امتیاز چهارمین بهترین بازیکن انفرادی مردان هند در رده بندی BWF است.

لاکشیا سن، قهرمان بازی های مشترک المنافع، که در حال حاضر در تعطیلات به سر می برد، با یک پله صعود به رده بیست و چهارم رسید، در حالی که کیدامبی سریکانث دو پله از دست داد تا به شماره 23 جهان سقوط کند.

HS Prannoy همچنان بهترین بازیکن انفرادی مردان در رتبه 8 است.

در انفرادی زنان، پی وی سیندو که به فینال مستر اسپانیا رسیده بود، بار دیگر با دو پله سقوط به شماره 11 جهان رسید، در حالی که ساینا نهوال به شماره 31 جهان رسید.

زوج دونفره مردان ساتویکسایراج رانکیردی و چیراگ شتی در شماره 6 جهان ثابت ماند و پس از آن ترکیب MR Arjun و Dhruv Kapila در رده 27 قرار گرفت.

جفت دونفره زنان تریسا جولی و گایاتری گوپیچاند به رتبه 20 جهان رسید، در حالی که جفت دونفره مختلط تانیشا و ایشان بهاتناگار در رده 29 جهان قرار دارند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله