تاتی کاستلانوس مقابل رئال مادرید چهار ضربه را زد. رئال سوسیداد بتیس را متوقف کرد

تاتی کاستلانوس، مهاجم خیرونا در روز سه‌شنبه در لالیگا، رئال مادرید قهرمان را با نتیجه 4-2 شکست داد و به بارسلونا کمک کرد تا به جام نزدیک‌تر شود. مادریدی های کارلو آنچلوتی با انجام یک بازی اضافی 11 امتیاز کمتر از بارسلونا هستند و این شکست عملاً امید آنها برای دفاع از عنوان قهرمانی را از بین برد. رئال سوسیداد در رده چهارم، یک تساوی 0-0 در مقابل رئال بتیس به دست آورد تا اندلسی ها، پنجمی را ناامید کند و اطمینان حاصل شود که فاصله 6 امتیازی بین آنها باقی می ماند.

کاستلانوس از خیرونا پس از از دست دادن یک موقعیت بزرگ مقابل بارسلونا در اوایل آوریل در یک تساوی بدون گل، اشک می ریخت، اما در مونتیلیوی مقابل مادرید به شکلی دیدنی جبران کرد.

مهاجم آرژانتینی که به صورت قرضی در خیرونا از نیویورک سیتی – متعلق به گروه سیتی – در آستانه بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی در ماه مه، شکاف های دفاعی مادرید را آشکار کرد.

کاستلانوس پس از شب بدش مقابل دروازه در نیوکمپ، حساب‌های شبکه‌های اجتماعی خود را بست، اما از نزدیکانش به خاطر حمایت‌شان تشکر کرد.

کاستلانوس گفت: “این یک شب رویایی بود، ما یک بازی عالی مقابل یکی از بهترین تیم های جهان داشتیم، یک شب رویایی بود.”

هرگز تصور نمی‌کردم که از آن با هوادارانمان لذت می‌برم، با افرادی که برای من حمایت کرده‌اند – خانواده‌ام، مردم آرژانتین، آنها همیشه از من حمایت می‌کنند و این امری اساسی است.»

در آوریل 2022 کاستلانوس چهار گل برای نیویورک سیتی در برابر رئال سالت لیک زد و این ترفند را کمی بیش از یک سال بعد تکرار کرد.

او افزود: بدیهی است که آنها روزهای متفاوتی هستند، گلزنی به مادرید و زدن 4 گل رویایی بود – حتی نمی توانید آن را تصور کنید.

برای همه چیز، برای هواداران، برای بچه ها بسیار خوشحالم.»

کاستلانوس اکنون 11 گل در این فصل در لالیگا در 29 بازی به ثمر رسانده است.

آنچلوتی گفته بود که تیمش باید در پویایی پیروزی مثبت در لیگ بماند تا در صدر بازی خود در اروپا بماند، اما در خیرونا بدجوری چشمش را از توپ دور کرد.

این بازیکن ایتالیایی گفت: “یک شب سخت، بله، وقتی در چنین بازی ای شکست می خورید، شب سختی است.”

در سطح دفاعی، بازی بدی بود و این کلید بازی بود… سطح انفرادی نیز پایین تر از حد معمول بود.

همه بودند، نه فقط برخی افراد. سطح بسیار پایین بود، زیرا جنبه دفاعی، که در بازی های اخیر بسیار خوب بود، امروز ما را فراموش کرده ایم.

غایبان

آنچلوتی با ضربه زدن به مهاجم مقابل سلتاویگو در آخر هفته، کریم بنزما، مانع شد، در حالی که تیبو کورتوا، دروازه بان این تیم به دلیل مشکل معده در میان سایر غایبان، سفر نکرد.

میگل گوتیرز، مدافع سابق مادرید، با یک پاس عرضی برای کاستلانوس، دروازه اول را به ثمر رساند که پس از 12 دقیقه از فاصله شش یاردی به خانه رفت.

کاستلانوس در دقیقه 24 وقتی که پشت سر ادر میلیتائو قرار گرفت و از پاهای آندری لونین توپ زد، برتری خیرونا را دو برابر کرد.

وینیسیوس جونیور با یک ضربه سر از روی سانتر متحرک مارکو آسنسیو یک گل را برای رئال مادرید به عقب کشید و آنها را به بازگشت در نیمه دوم امیدوار کرد.

با این حال کاستلانوس تنها 36 ثانیه پس از این فاصله پس از یک دویدن خوب و پاس از یان کوتو، سومین گل خود را به ثمر رساند.

این مهاجم پس از 62 دقیقه دوباره به شدت حمله کرد و دوباره از اشتباه میلیتائو استفاده کرد و گل چهارم خود و خیرونا را به ثمر رساند.

لوکاس وازکز در اواخر بعد از کار خوب بیشتر وینیسیوس یک بار دیگر برای مادرید عقب نشینی کرد، اما خیلی کم بود، خیلی دیر.

سوسیداد محکم نگه دارد

رئال سوسیداد تلاش کرد تا با رئال بتیس به تساوی بدون گل دست پیدا کند تا بتواند سهمیه خود در لیگ قهرمانان اروپا را برای فصل آینده محکم کند.

این بازی با چند موقعیت روشن بود، اما سرجیو کانالس می‌توانست در دقیقه 74 بتیس را از جلوی دروازه به بیرون پرتاب کند و پس از کار خوب خوان میراندا، این بازی را به یک سانتی‌متر شلیک کند.

روی سیلوا به خوبی از درایو میکل مرینو، هافبک رئال سوسیداد در وقت های تلف شده در انتهای دیگر نجات داد.

بتیس در نیمه دوم بهترین بازی را داشت اما نتوانست برنده ای را که هوادارانش می خواستند بیابد و روز شنبه به بارسلونا در انتظار قهرمانی سفر کند.

اوساسونا به لطف گل راه دور روبن گارسیا، کادیز را 1-0 شکست داد، اگرچه آنها وینگر آز عبده را دیرتر و دقایقی پس از بیرون آمدن از روی نیمکت اخراج کردند.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله