بک لینک چیست و چطور ساخته می شود؟

به جز تاثیر در سئو و بهبود رتبه در نتایج گوگل که بعد کامل توضیح میدهیم، بکلینک به تنهایی میتواند باعث افزایش بازدید وبسایت شود. تمام کاری که گوگل باید انجام دهد تغییر الگوریتم خود و کاهش تسلط بکلینک ها به عنوان یک عامل رتبهبندی است. برای همین یک سایت بسیار زیبا با تمام امکانات طراحی می کند. بدون استراتژی هرگز لینک سازی نکنید و حتی قرار هم نیست تمام سایت هایی که اینجا معرفی می شوند برای شما مناسب باشند، حتما حتما استراتژی داشته باشید و در این زمینه از آموزش های رایگان سئو هم می توانید کمک بگیرید. بنابراین یا زمانی سمت خرید این نوع بک لینک ها از راش وب بروید که استراتژی سئو شما به بک لینک های اینچنینی نیاز داشته باشد یا زمانی که بتوانید این لینک ها را برای مدت طولانی تمدید کنید. بهترین روش برای کسب بک لینک از وب سایتهای خبری، تولید محتواییست که خبرنگاران به آن علاقهمند باشند. لینک های داخلی سادهترین روش لینک سازی به شمار می روند، چرا که کنترل آنها در دستان شماست. قرار دادن لینک وب سایت در Reddit جدا از دیگر شبکههای اجتماعیست، چرا که کاربران آن خیلی بی رحمانه با این موضوع برخورد می کنند.

چندین سال پیش که گوگل به هوشمندی امروز نبود، PBN ها به عنوان لینک هایی شناخته میشدند که میتونستند برای Page Rank وب سایت اصلی بسیار کمک کننده باشند و رفته رفته شبکههای اینترنتی از وب سایت هایی پر شد که از این طریق به درآمد خوبی رسیده بودند. در این مطلب به معرفی 50 روش ساخت بک لینک پرداخته تا شما بتوانید از طریق آنها به بک لینک سازی برای سایت خود یا مشتریانتان بپردازید. اگر قصد دارید تا در سایت های خارجی نیز فعالیت کنید، حتما پاسخ شما می بایست به زبان انگلیسی باشد و برای درج لینک نیز لازم است تا از کوتاه کننده لینک استفاده کنید. اما با استفاده از ابزارهای صحیح و داشتن مهارت کافی میتوانید از جمله معدود افرادی باشید که از پتانسیل بک لینک سازی بهره می برید. بلکه در فرمت درست و صحیح تهیه بک لینک باید به مرتب لینک سازی خود را داشته باشید. در ابتدا باید بدانیم که لینک چیست؟

ویدیو مارکتینگ یا بازاریابی ویدئویی (Video marketing) چیست؟ راش وب مجموعه ای است که انواع خدمات دیجیتال مارکتینگ مثل تولید محتوا، تبلیغات گوگل و… اگر قصد خرید بک لینک انبوه دارید شاید استفاده از وب سایت سئو ارزان برای شما مفید باشد. انکر تکست(anchor text): متنی که برای هایپر لینک ها استفاده می شود «انکرتکست» نام دارد. بک لینکها می توانند کاربران را بصورت مستقیم از وبسایت های دیگر به سایت شما هدایت کنند. همان گونه که در ابتدا گفتیم در حالتی که صفحه های شما دارنده بک لینک و پیوند کیفیت خوب باشند , در نتاریج سئوی سایت طبیعی مرتبه بهتری کسب خواهند کرد . یکی از تکنیک های نو در فضای اینترنت سئوی منفی است که با هدف از دست رفتن جایگاه رقبا انجام میشود. هر چه بک لینک شما در سایتی با بیشترین میزان ارتباط موضوعی ثبت شود برای سایت شما امتیاز بیشتری نزد موتور های جست و جو در نظر گرفته میشود به همین منظور خرید بک لینک مرتبط از جمله کار هایی است که می بایست در دستور کار خود قرار دهید.

بک لینک های این سایت در قالب پکیج های مختلف ارائه میشود و اغلب شان با تعداد پایین و مناسب و به شکل دائمی ساخته میشوند. اگر قصد خرید بک لینک دائمی از این سایت ایرانی را دارید ، حتما از دائمی بودن بک لینک مطمئن شوید. نکته جالب توجه اینجاست که خوشبختانه مدیران این انجمن زیاد سختگیر نیستند و از کلیه پست ها استقبال می کنند. نکته ای که در مورد این سایت کمی ناراحت کننده است، وجود نداشتن نماد اینماد یا لوگو ساماندهی است. ابتدا فعالیت ارزشمندی در سایت انجام داده و در جای خود اگر نیاز بود و همینطور اگر امکان آن وجود داشت، لینکی از سایت خود را قرار دهید. با تولید محتوای بسیار ارزشمند، آن ها را مجبور به لینک دادن به خود کرده و به این هدف دست یابید. یکی از مواردی که کمتر کسی از آن مطلع است لینک دادن به سایت های دیگر است ، اگر در داخل محتوا اشاره ای با کلیدواژه مربوط به لینک خروجی منبع دیگر و مرتبط را وارد کنید در بهبود رتبه بندی سایت و سئو مثبت می باشد ، در واقع لینک هایی که به سایت های دیگر می دهید نیز ارزش دارند. قرار دادن پست در شبکههای اجتماعی یکی از فعالیتهای اصلی در شبکههای اجتماعی است.

رایاطرح هم یکی از سایت های نسبتا معروف در حوزه سئو وب سایت است که علاوه بر ارائه خدمات، به آموزش هم مشغول است. اصولا خرید بک لینک تعداد زیاد، مخصوصا برای وب سایت هایی که عمر زیادی ندارند بسیار برای گوگل شک برانگیز است! اما مثلا برای سایت قدیمی مثل دیجی کالا، خرید بک لینک با تعداد بالا هم مشکلی ندارد. اما شما میتوانید با کمک ویدیو بالا قدم به قدم تا ساخت بک لینک با ما جلو بروید. البته که من تا الان از آنها استفاده نکرده ام اما طبق تجربه ام، خرید بک لینک های انبوه یا ارزان قیمت، خیلی نتیجه خوبی برای وب سایت شما ندارد. امروزه منظور از لینک سازی، کسب بک لینک از محتواهاییست که با کیفیت بوده و از روشهای اسپم برای فریب موتورهای جستجو استفاده نشده باشد. بسیاری از متخصصین سئو اعتقاد دارند خرید بک لینک ، یکی از تکنیک های سئو کلاه سیاه است که یک روش متقلبانه برای فریب گوگل و افزایش اتوریتی و رتبه سایت محسوب می شود و به جرات می توان گفت در بیش از 90 درصد اوقات این نظریه کاملا صحت دارد، بک لینک های خریداری شده توسط گوگل شناسایی می شوند و موجب جریمه سایت می گردد.