“به عنوان پدرت…”: پیام ساچین تندولکار برای پسرش آرجون تندولکار پس از اولین بازی IPL، قلب ها را برنده شد

این یک موقعیت خاص برای آرجون تندولکار بود زیرا او در نهایت اولین بازی خود را برای هندی های بمبئی در لیگ برتر هند (IPL) 2023 در جریان بازی مقابل کلکته نایت رایدرز انجام داد. آرجون که فرزند کریکت باز افسانه ای ساچین تندولکار است، از سال 2021 بخشی از MI بوده است اما در نهایت این شانس را پیدا کرد که در این مسابقات بازی کند. همچنین لحظه ای احساسی برای پدر ساچین بود که در رسانه های اجتماعی پستی صمیمانه نوشت. “آرجون، امروز گام مهم دیگری در سفر خود به عنوان یک بازیکن کریکت برداشته‌ای. به عنوان پدرت، کسی که تو را دوست دارد و علاقه زیادی به بازی دارد، می‌دانم که به بازی احترامی که شایسته آن است ادامه می‌دهی و بازی عاشق خواهد شد. شما برگشتید. (1/2)” قسمت اول توییت خوانده شد.

بازکننده سابق هند در قسمت دوم توییت خود افزود: “شما برای رسیدن به اینجا بسیار سخت کار کرده اید و من مطمئن هستم که به این کار ادامه خواهید داد. این آغاز یک سفر زیباست. با آرزوی بهترین ها!”

ساچین تندولکار و پسرش آرجون تندولکار اولین پدر و پسری بودند که در لیگ برتر هند بازی کردند.

ساچین اولین بازی خود را برای MI در فصل اول IPL در سال 2008 انجام داد و تا سال 2013 برای این تیم بازی کرد. اکنون، آرجون نیز اولین بازی خود را از همان فرنچایز انجام داده است.

ساچین 6 فصل در IPL بازی کرده است که همگی برای هندی های بمبئی بود که در مجموع 2334 دوش در 78 مسابقه با میانگین 34.84 به ثمر رساند. ساچین 13 پنجاه و صد زیر کمربند دارد که 29 شش و 295 چهار با نرخ ضربه 119.82 زده است.

بهترین عملکرد ساچین در IPL 2010 بود. او 618 دوش در 15 مسابقه با میانگین 47.53 با نرخ ضربه 132.61 به ثمر رساند. او در آن فصل 5 گل زد و بهترین امتیاز انفرادی او 89* بود. او در آن فصل “کلاه نارنجی” را برد. MI در آن فصل نایب قهرمان شد.

(با ورودی های ANI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله