به روزرسانی جدول امتیازات IPL 2020: دارنده درپوش نارنجی و لیست نگهدارنده درپوش بنفش پس از RCB در مقابل SRH

جدول امتیازات IPL 2020: پیروزی SunRisers Hyderabads در Royal Challengers Bangalore باعث می شود رقابت برای مرحله پلی آف جالب باشد

جدول امتیازات IPL: SRH پس از یک پیروزی راحت 5 ویکت در برابر RCB به رده چهارم صعود کرد.© توییتر


SunRisers Hyderabad روز شنبه با غلبه بر Royal Challengers Bangalore با پنج ویکت در نماد Sharjah Cricket Ground عملکرد بالینی خود را ارائه داد تا مسابقه پلی آف را جذابتر کند. با پیروزی ، SRH به رده چهارم جدول امتیازات لیگ برتر هند 2020 صعود کرد. در اوایل روز ، پایتخت های دهلی توسط هندی های بمبئی مدافع عنوان قهرمانی از بین رفت زیرا در اولین بازی با ضربه سر دو ضربه در استادیوم بین المللی دبی متحمل شکست 9 ویکت شدند.

اخبار

RCB و دهلی هر دو پس از 13 بازی در 14 امتیاز مساوی هستند و روز دوشنبه در یک ضربات مجازی برای کسب مقام دوم به مصاف هم می روند.

هر کسی که در روز دوشنبه در سمت باخت قرار بگیرد ، خطر از دست دادن در مرحله پلی آف را دارد.

بازنده بازی های RCB و دهلی باید به نتایج دیگری که به نفع خود است ، اعتماد کند.

چهار حق رای دادن؛ KKR ، KXIP ، SRH و راجستان در 12 امتیاز قرار دارند.

جاسپریت بومرا در حالی که شنبه حمل یک کشتی سه ویکت در برابر پایتخت های دهلی را در دست گرفت ، بنفش کلاه را از کاگیسو ربادا گرفت.

هر دو بومرا و ربادا 23 ویکت در کنار نام خود دارند ، اما نرخ اقتصاد بهتر بدان معنی است که هارد سرخپوستان بمبئی فعلا از کلاه بنفش استفاده می کنند.

اعتصاب مضاعف یوزوندرا چاهال در برابر SRH ، وی را به مقام سوم رقابت Purple Cap رساند.

تبلیغ شده

ویرات کوهلی ، دیوید وارنر ، شیخار داوان و کوینتون دی کاک همه با خفاش روز شنبه شکست خوردند و از این رو تغییر چندانی در لیست برترین های این فصل وجود نداشت.

KL Rahul با داشتن 641 اجرا از 13 بازی همچنان نارنجی پوش را در اختیار دارد.

مباحث ذکر شده در این مقاله