به‌روزرسانی‌های امتیاز زنده PBKS در مقابل RCB: RCB به دنبال صعود به نیمه اول است، با پادشاهان پنجاب روبرو شوید

به روز رسانی زنده PBKS در مقابل RCB: RCB به دنبال بازگشت به راه های برنده است.© BCCI/IPL

به‌روزرسانی‌های زنده PBKS در مقابل RCB، IPL 2023: پادشاهان پنجاب (PBKS) وقتی در استادیوم IS Bindra در موهالی به مصاف رویال چلنجرز بنگلور (RCB) می روند، به دنبال پیروزی های متوالی هستند. PBKS به لطف نیم قرن فعالیت سیکندررضا، در سفرهای قبلی خود از سوپر غول های لاکنو جلو افتاد. از سوی دیگر، RCB در یک درگیری با امتیاز بالا در ورزشگاه M Chinaswamy به چنای سوپر کینگز (CSK) باخت. تمرکز دوباره بر روی بولینگ RCB خواهد بود، که تا کنون در مسابقات ضعیف بوده است. به جز محمد سراج، هیچ بازیکن RCB دیگری نتوانسته تاثیر مثبتی داشته باشد. با این حال، جاش هزلوود، بازیکن ستاره، در حال بولینگ در تورها دیده شد، که مطمئناً روحیه بازیکنان در اردو را تقویت خواهد کرد. از سوی دیگر، برای PBKS، لیام لیوینگستون در آستانه بازی به این تیم پیوست. با این حال، جالب خواهد بود که ببینیم آیا او مستقیماً به ترکیب XI خواهد رفت یا خیر. (کارت امتیازی زنده | جدول امتیازات)

به‌روزرسانی‌های امتیاز زنده کریکت از مسابقه بیست و هفتم IPL 2023 بین پنجاب کینگز و رویال چلنجرز بنگلور، مستقیماً از استادیوم IS Bindra در موهالی

  • 13:30 (IST)

    PBKS vs RCB Live: Can Faf and co. برگشتن؟

    RCB وقتی نوبت به کسب برد می رسد بدشانس بوده است. با کاپیتان دو پلسیس و ویرات کوهلی که اینینگ را باز کردند، آنها شاید بهترین زوج آغازین مسابقات را داشته باشند، البته که یاشاسوی جیسوال و جوس باتلر برای راجستان رویالز منع می شوند.

  • 13:28 (IST)

    PBKS در مقابل RCB Live: روی داوان تمرکز کنید!

    PBKS در زمانی که به تمام قدرت آتش خود در برابر یک RCB بسیار سخت اما بدشانسی نیاز دارد، از مصدومیت کاپیتان شیخار داوان عرق می‌کند.

  • 13:25 (IST)

    PBKS vs RCB Live: سلام!

    سلام و به پوشش زنده ما از مسابقه 27 IPL 2023 به عنوان بازی PBKS در RCB در Mohali خوش آمدید. PBKS بازی قبلی خود را در برابر LSG برد، در حالی که RCB با یک شکست کم به ضرر CSK روبرو شد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله