به‌روزرسانی‌های امتیاز زنده DC در مقابل KKR، IPL 2023: چشم پایتخت دهلی اولین فصل با مسابقه شوالیه سواران کلکته

به روز رسانی زنده DC در مقابل KKR: DC اولین برد خود را با مسابقه KKR مشاهده می کند.© BCCI/IPL


IPL 2023، DC vs KKR Live به روز رسانی: پریتوی شاو، پسر چشم آبی دهلی کپیتالز تا فصل گذشته، می‌تواند اولین قربانی کمپین IPL این تیم باشد که روز پنجشنبه برای رویارویی با نایت رایدرهای کلکته آماده می‌شوند. از آنجایی که دی سی در هر پنج بازی تا کنون در این فصل شکست خورده است، می‌تواند در رقابت با KKR در Ferozeshah Kotla در تلاشی برای احیای ثروت خود، برتری را به دست آورد. از سوی دیگر، KKR دوست دارد باخت مقابل سان رایزرز حیدرآباد را در خانه فراموش کند و به پیروزی در چند بازی ادامه دهد. (کارت امتیاز زنده | جدول امتیازات IPL)

در اینجا به‌روزرسانی‌های زنده مسابقه IPL 2023 بین DC و KKR، مستقیماً از استادیوم Arun Jaitley آمده است:







  • 16:50 (IST)

    DC vs KKR Live: Kolkata Knight Riders بازی XI را پیش بینی کرد –

    افتتاحیه برای کلکته نایت رایدرز در دو بازی اخیر یک مشکل بوده است. با گرم کردن نیمکت جیسون روی، مدیران ممکن است فقط به این فکر کنند که به تیم انفجاری انگلیس فرصتی برای صعود به اوج بدهند و امیدوار باشند که شانس خود را تغییر دهند. KKR پیش‌بینی‌شده بازی XI را اینجا ببینید

  • 16:32 (IST)

    DC vs KKR Live: پایتخت دهلی بازی XI را پیش بینی کرد –

    یکی از بزرگترین مشکلات برای دهلی کپیتالز عملکرد ضعیف بالاترین سفارش، از جمله خمیر آغازین جوان Prithvi Shaw بوده است. با افزایش فشار روی کاپیتان دیوید وارنر و سایر بازیکنان ارشد، مدیریت دی سی ممکن است شاو را کنار بگذارد و یک یا دو تغییر دیگر در تیم ایجاد کند. XI پیش بینی شده DC را اینجا ببینید

  • 16:16 (IST)

    DC vs KKR Live: KKR به دنبال بازگشت به مسیر برنده است!

    کلکته نایت رایدرز فصل را با شکست آغاز کرد، سپس دو برد متوالی را ثبت کرد و سپس به همان تعداد بازی را باخت. این تیم قصد دارد با تیم دهلی کپیتالز به مسیر برنده بازگردد، که یک وصله سخت را پشت سر می گذارد.

  • 16:11 (IST)

    DC vs KKR Live: شروع ضعیف پایتخت دهلی در فصل!

    پایتخت دهلی به رهبری دیوید وارنر در این فصل 5 شکست متوالی را متحمل شده است. آنها هنوز اولین بازی خود را در این دوره پیروز نکرده اند. حاشیه شکست آنها در طول بازی ها نیز زیاد بوده است و این نیز باعث نگرانی تیم شده است.

  • 16:08 (IST)

    خوش آمدید بچه ها

    سلام به همه، به وبلاگ زنده مسابقه شماره 28 IPL 2023 خوش آمدید. پایتخت دهلی میزبان نایت رایدر کلکته در استادیوم آرون جیتلی است. برای به روز رسانی های زنده در ارتباط بمانید!

موضوعات ذکر شده در این مقاله