بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی و خارجی(قیمت 40 مدل) +خرید

همچنین در بسیار ی از مواقعی مانند عرق زیاد، شنا یا در ساعاتی از روز که نور خورشید شدیدتر است، میتوان ضدآفتاب را در فواصل زمانی کوتاهتر تجدید کرد. کرم ضدآفتاب سینره SPF50 یکی از این محصولات است. وجود ویژگی های زیر باعث شده تا این محصول به عنوان یکی از بهترین کرم های ضد آفتاب رنگی در کشور شناخته شود.

ترکیبات این محصول به گونه ای است که باعث مرطوب شدن و آبرسانی پوست شده و همچنین از ایجاد لک و چین و چروک روی پوست جلوگیری می نماید. اگر شما به دنبال خرید کرم ضدآفتاب هستید حتما باید با کلمه spf آَشنایی داشته باشید و باید به اندازه آن بر روی انواع کرم های ضدآفتاب دقت کنید. اگر با توجه به شدت آفتاب محل مورد نظر و طول زمانی که در آفتاب هستید، اس پی اف (فاکتور محافظت در برابر آفتاب) 50 عدد مناسبی برای انتخاب یک ضدآفتاب مناسب شما است، این نوع کرم با مزایایی که در ادامه به آن میپردازیم انتخابی عالی برای شما به شمار میرود.

این ضد آفتاب از نوع کرم پودری است و کاربردی مشابه با کرم پودر دارد. همچنین این محصول در صورت استفاده طولانی مدت می تواند خاصیت ضد چروک و جلوگیری از پیری زودرس داشته باشد. وجود مادهای بهنام «Dermaxyl» خاصیت ضدچروک دارد و قادر است چین و چروکهای ریز پوست را ازبین ببرد. آلوئه ورای موجود در این کرم یک آبرسان قوی بوده و از پوست شما در برابر خشکی، التهاب و آفتاب سوختگی محافظت می کند. 7- اگر همزمان از کرم دیگری استفاده می کنید کرم ضدافتاب اخرین کرم استفاده شده روی پست شما باشد.

مقدار کافی از کرم را 15 دقیقه قبل از تماس با اشعه خورشید روی پوست خود بمالید و هر 2 الی 4 کرم ضد آفتاب حلزون دیسار ساعت تکرار کنید. 1- در هر بار استفاده از کرم شما باید به اندازه 2 بند انگشت از ضد آفتاب را بر روی پوست صورت خود بمالید. الارو با دارا بودن آبرسان جهت حفظ رطوبت پوست بوده که اجازه نمیدهد پوست خشک شود. این برند فرانسوی است که میتوان برای روزهای گرم آفتابی بخصوص فصل تابستان از آن استفاده کرد. به همین علت بانوانی که جوش و لک های زیادی ندارند، می توانند از این کرم های ضد آفتاب برای استفاده روزانه بهره بگیرند.