بن استوکس پس از مرگ پدر پست احساسی خود را در اینستاگرام به اشتراک می گذارد

بن استوکس ادای احترام احساسی را برای پدر فقیدش گد در شبکه های اجتماعی منتشر کرد.© اینستاگرام


پدر بن استوکس روز سه شنبه پس از مدتها مبارزه با سرطان مغز درگذشت. فرد همه کاره انگلیس روز چهارشنبه به اینستاگرام رفت تا پیامی احساسی را برای پدر فقیدش همراه با عکسی از او با لبخند گسترده روی صورتش نوشت. استوکس این تصویر را با شکلک های قلبی متعدد عنوان کرد: “در مکان های مختلف اکنون من و تو Ged اما دانستن این که همیشه این لبخند را بر لب خواهد داشت باعث می شود هر وقت به تو فکر می کنم لبخند بزنم”

اخبار

حق امتیاز لیگ برتر هند استوکس (IPL) Rajasthan Royals نیز به گد استوکس ادای احترام کرد.

راجستان رویال در توئیت خود گفت: “RIP Ged Stokes. یکی از بزرگترین شخصیت های خانواده کریکت ویژه ما. ما با شما بن هستیم. قدرت برای شما و خانواده شما.”

استوکس ، شماره یک تست همه جانبه ، پس از بازگشت به کریستچرچ و حضور در کنار پدرش ، قسمت عمده ای از سری تست های تابستانی انگلیس در برابر پاکستان را از دست داد.

بن استوکس در حال حاضر با تیم انگلیس در آفریقای جنوبی به سر می برد. انگلیس سفیدپوش آفریقای جنوبی را در سری مسابقات T20I سه مسابقه برگزار کرد.

با این حال ، روز دوشنبه ، کریکت آفریقای جنوبی (CSA) و انگلیس و ولز کریکت هیئت مدیره (ECB) توافق کردند که مسابقات باقیمانده در سری یک روزه بین المللی (ODI) را به تعویق بیندازند و موارد ویروس کرونا را گزارش دهند چند روز.

روز سه شنبه ECB اعلام کرد که تیم روز پنجشنبه از کیپ تاون عزیمت می کند.

تبلیغ شده

در سری T20I در آفریقای جنوبی ، استوکس 53 ران زد و دو ویکت برداشت.

(با ورودی های ANI)

مباحث ذکر شده در این مقاله