برنده N’Golo Kante در پرتغال فرانسه را به فینال لیگ ملت های UEFA می فرستد


نگولو کانته دومین گل بین المللی خود را به عنوان دارندگان جام جهانی به ثمر رساند ، فرانسه روز شنبه در لیسبون قهرمان پرتغال 1-0 را شکست داد تا بتواند در فینال لیگ ملت ها صعود کند. هافبک چلسی سریعتر واکنش نشان داد و به ریباند واکنش نشان داد ، زیرا در 53 دقیقه با پیروزی مقابل برنده ، تیم فرانسه را در رده نخست گروه 3 قرار داد.

اخبار

فرانسه پیش از جدال روز سه شنبه با سوئد در پاریس با سه امتیاز پرتغال را پیش انداخت اما به دلیل رقیب برتر خود مقابل ، مقام اول را تضمین می کند.

شاگردان دیدیه دشان اولین تیم صعود کننده به فینال شدند که یوفا برای اکتبر سال آینده مداد آن را انتخاب کرده است. پرتغال در سال 2019 در مسابقات افتتاحیه در زمین داخلی به پیروزی رسید.

دشان به پخش کننده تلویزیونی فرانسوی TF1 گفت: “بسیار خوب است که ببینیم آنها پیروزی را چنگ می زنند. این سزاوار است. ما هدف خود را برای رسیدن به مقام اول برآورده کردیم.”

“من به بازیکنان بسیار افتخار می کنم ، این زمان بسیار دشواری است. برخی در باشگاه خود در بهترین شرایط نیستند ، اما وقتی آنها دور هم جمع می شوند این روحیه رقابتی وجود دارد.

وی افزود: من از آنها بسیار خوشحالم زیرا آنها روحیه تیمی خود را ثابت کرده اند و اینکه رقیب هستند.

دشان با پیروزی هر دو کشور به اندازه کافی برای پیروزی در گروه ، دو تغییر در تیمی انجام داد که ماه گذشته در ورزشگاه دو فرانسه مقابل پرتغال به تساوی بدون گل رسید.

کینگزلی کومان در حمله جانشین کیلیان امباپه مصدوم شد زیرا آنتونی مارسیال به اولیویه ژیرود ، دومین گلزن برتر تاریخ فرانسه ترجیح داده شد. پل پوگبا تنها بازیکن ابتدایی بود که در نیمه هفته باخت 2-0 مقابل فنلاند را آغاز کرد.

خوزه فونته در خط دفاعی پرتغال که در پنج مسابقه گلی دریافت نکرده بود ، جای پپه بسیار باتجربه را گرفت که از ناحیه پا دچار مشکل شده بود.

– رزمی پر جنب و جوش با پایان دادن به شکست انجامید –
در حالی که فرانسه شروع درخشان خود را در استادیو دا لوز آغاز کرد ، کویان روئی پاتریشیو را مجبور به اعتصاب محکم کرد ، در حالی که مارسیال پس از یک توپ دقیق از آنتوان گریزمان ، با پای دروازه بان پرتغال محروم شد.

تنها گل قبلی مارسیال برای فرانسه چهار سال پیش بود ، اما مهاجم منچستریونایتد تهدیدی مداوم علیه یك پرتغال بود كه در 21 مسابقه در خانه خود شکست نخورده است.

Adrien Rabiot با کرنر از گوشه ای سرش را تکان داد و سپس ناخواسته در یک ضربه ایستگاهی Martial را مستقر کرد که یک ضربه سر از کنار دروازه به تیر برخورد کرد.

مارسیال برای رسیدن به یک ضربه خطرناک لوکاس هرناندز از راه رسید اما قبل از اینکه کریستیانو رونالدو ضربه محکم و ناگهانی ضربه سر را به ثمر برساند ، با یک مهار عالی پاتریشیو مانع شد.

پاتریشیو با الهام از فرانسه دور بود تا جایی که نتوانست در اوایل نیمه دوم به درستی با ضربه ضعیف زاویه دار رابیوت مقابله کند و آن را مستقیماً به کانته که از داخل محوطه شش حیاط خانه را مجبور کرد تحمل کند.

پوگبا با ضربه سر ضربه ای دقیق از موقعیت رابیوت را به ثمر رساند ، زیرا فرانسه به دنبال گل دوم رفت و مارسیال نیز هنگامی که توپ را از روی پاس هرناندز به سمت دروازه می زد ، توسط پاتریشیو ناامید شد.

تبلیغ شده

پرتغال تقریباً به تساوی رسید وقتی هوگو لوریس فقط می توانست تلاش سوداگرانه رافائل گوئیریرو را از پیش رو بردارد ، و فونته در مقابل دروازه قرار گرفت زیرا میزبان حمله را زنده نگه داشت.

کاپیتان فرانسه سپس یک توقف عالی را برای جلوگیری از تلاش طولانی مدت Joao Moutinho انجام داد ، زیرا مهمانان با موفقیت فشارهای دیررس را برای مشت زدن بلیط خود به فینال سال آینده تحمیل کردند.

مباحث ذکر شده در این مقاله