بدون شکست خانگی منچستریونایتد در شکست آرسنال ، اورتون راک کرد


پیر امریک اوبامیانگ منچستر یونایتد را به بدبختی تازه در اولدترافورد محکوم کرد زیرا پنالتی مهاجم آرسنال یک بر صفر به پیروزی رسید ، در حالی که نیوکاسل روز یکشنبه با پیروزی 2-1 اورتون را متوقف کرد تا به بالای لیگ برتر برسد. اوبامیانگ پس از خطای پاول پوگبا به هکتور بلرین ، در حالیکه پاول پوگبا خطای یک ضربه ایستگاهی را در دقیقه 69 به ثمر رساند ، به خشونت 5 گل در لیگ پایان داد.

اخبار

گل اول کاپیتان آرسنال در لیگ از آخر هفته افتتاحیه این فصل باعث پیروزی توپچی ها در لیگ در اولدترافورد از سال 2006 شد.

دانی ون دی بیک نزدیک بود که گل تساوی دیرهنگامی را به ثمر برساند که محمد الننی وارد دروازه دروازه بان آرسنال ، برند لنو کرد و وارد دروازه شد.

اما یونایتد در این چهار شکست در چهار بازی خانگی خود در لیگ داخلی ناکام مانده است ، سه شکست شامل یک بازی تحقیرآمیز 6-1 مقابل تاتنهام.

این یونایتد بدترین شروع رقابت های لیگ داخلی از سال 1972-73 است و تیم اوله گونار سولسکایر تنها شش امتیاز بالاتر از منطقه سقوط در مکان 15 قرار دارد.

یونایتد پس از پایان دلگرم کننده فصل گذشته که چهار نفره برتر را به دست آورد ، عقب مانده است و اگر نتایج به زودی بهبود نیابد ، سوالاتی در مورد توانایی Solskjaer در حفظ شغل خود پرسیده خواهد شد.

آرسنال پس از پایان دو شکست در لیگ ، به رده هشتم صعود کرد.

مردان میکل آرتتا برنده شایسته ای بودند ، که مدت طولانی سلطه داشتند و در نیمه اول از طریق ویلیان به تیر دروازه برخورد کردند.

اورتون با پیروزی در سنت جیمز پارک از اختلاف با اختلاف گل بالاتر از رهبران لیورپول قرار می گرفت.

اما ، با غیبت جیمز رودریگز و ریچارلیسون در تیم اورتون ، شاگردان کارلو آنچلوتی در نیمه دوم شکست خوردند زیرا کالوم ویلسون در نیمه دوم قبل از جواب دیرهنگام دومینیک کالورت-لوین ، مهار خود را از دست داد.

روز سختی برای اورتون بود ، جوردن پیکفورد ، دروازه بان تیم ملی انگلیس ، کنار گذاشته شد و پس از شروع آشفته فصل ، جای خود را به رابین اولسن از دست داد.

پیکفورد از زمان مسئولیت فصل گذشته آنچلوتی بارها مرتکب اشتباهات پرهزینه شده است و خوش شانس بود که به دلیل چالشی که باعث شد ویرژیل ون دیک ، مدافع لیورپول به جراحی زانو اخراج نشود ، از زمین اخراج شد.

در دقیقه 56 وقتی آندره گومس قضاوت کرد ویلسون خطا زد در حالی که سعی داشت کرنر را در تیرک دروازه دفع کند ، نیوکاسل به برتری رسید.

این یک تصمیم سخت به نظر می رسید اما ویلسون پا به میدان گذاشت تا اولسن را برای رسیدن به پنجمین گل فصل خود راهی اشتباه بفرستد.

ویلسون با تلاش از فاصله دور کرنر ریان فریزر در دقیقه 84 ، اورتون را به پایان رساند.

با یک خلال ضربه خالصانه ، یازدهمین گل باشگاهی کالورت لوین در این فصل خیلی دیر به پایان رسید تا جلوی دومین شکست پیاپی اورتون را بگیرد.

آنها در سه بازی بدون برد هستند و با اختلاف سه امتیاز از مقام دوم لیورپول باقی مانده اند.

– پارتی تولد –

در جایی دیگر از اقدام روز یکشنبه ، جیمز وارد پروس با به ثمر رساندن دو ضربه آزاد عالی در پیروزی 4-3 ساوتهمپتون برابر استون ویلا ، تولد 26 سالگی خود را جشن گرفت.

شاگردان رالف هازنهوتل در این دوره دو مسابقه اول خود را از دست دادند ، اما آنها پس از چهارمین برد در پنج بازی اخیر خود ، به طور چشمگیری برگشتند و در جایگاه سوم قرار گرفتند.

بعد از شکست 3-0 مقابل لیدز ، دومین باخت پیاپی ویا پس از پیروزی مردان دین اسمیت در چهار بازی اول لیگ ، به عنوان یک واقعیت بررسی شد.

ساوتهمپتون فشار خود را در دقیقه 20 وقتی كه Jannik Vestergaard با ضربه ایستگاهی وارد Ward-Prowse به ثمر رساند ، پرداخت.

Ward-Prowse در دقیقه 33 یک ضربه آزاد آزاد و خیره کننده از کنار دروازه بان ویلا ، Emiliano Martinez را از فاصله 25 یاردی فرار کرد ، و در ضربات نیمه وقت یک ضربه آزاد با شکوه دیگر از لبه منطقه زد.

دنی اینگس در دقیقه 58 چهارمین گل ساوتهمپتون را به ثمر رساند و برای پنجمین گل باشگاهی خود یک ضربه عالی به گوشه بالای دروازه زد.

تبلیغ شده

تایرون مینگس در دقیقه 62 اختلاف را کاهش داد و اولی واتکینز در دقیقه 90 یک ضربه پنالتی را پس از خطا روی گریلیش ، که با ضربه آخر سومین گل ویا را به ثمر رساند ، تبدیل به گل کرد.

برایتون میزبان تاتنهام به دنبال صعود به جمع چهار تیم برتر در آخرین دیدار روز است.

مباحث ذکر شده در این مقاله