“بازگشت و بهتر از همیشه”: شیخار داوان با شلوار ریشابه در NCA متحد شد. عکس را به اشتراک می گذارد

Shikhar Dhawan و Rishabh Pant© اینستاگرام

Batter Shikhar Dhawan با انتشار تصویری با Rishabh Pant در اینستاگرام خود صبحی لذت بخش را به همه طرفداران کریکت هدیه داد. هر دو بازیکن در آکادمی ملی کریکت در بنگالورو، جایی که پانت 25 ساله روی توانبخشی کار می کند، دوباره متحد شدند. ویکت باتر از دسامبر 2022 پس از اینکه هنگام سفر از دهلی به رورکی با یک تصادف رانندگی وحشتناک روبرو شد، از میدان خارج شده است. او مدام هوادارانش را از طریق پست هایش در شبکه های اجتماعی در مورد سلامتی خود به روز می کند.

داوان با استفاده از اینستاگرام، عکسی را با پنت به اشتراک گذاشت که در آن دومی با بانداژ روی پایش دیده شد. داوان در توضیح این عکس نوشت: “بازگشت و بهتر از همیشه! خیلی خوشحالم که دوباره شما را می بینم.”

این تصویر به زودی در فضای مجازی منتشر شد زیرا پنت نیز با دو شکلک آتش اظهار نظر کرد. بعدها، هاربهاجان سینگ، اسپینر سابق هندی نیز ابراز خوشحالی کرد و با دو شکلک الماس اظهار نظر کرد.

قابل ذکر است که پانت و داوان هر دو اهل دهلی هستند و پیوند دوستی بسیار نزدیکی با هم دارند. آنها برای هند بازی کرده اند و همچنین در IPL برای دهلی کپیتالز هم تیمی بوده اند.

داوان اخیرا در شانزدهمین دوره IPL بازی کرد، جایی که او کاپیتان پادشاهان پنجاب بود. سفر او به دلیل آسیب‌دیدگی‌ها متوقف شد، اما او همچنان با خفاش بازی فوق‌العاده‌ای داشت و در 11 مسابقه 373 دوش به ثمر رساند.

با این حال، او نتوانست PBKS را به پلی آف ببرد زیرا آنها فقط توانستند از 14 مسابقه شش پیروزی کسب کنند و در رده هشتم جدول امتیازات قرار گرفتند.

وقتی در مورد پنت صحبت می‌کنیم، ویکت‌باتر اخیراً با بازیکنان زیر 16 سال کریکت در NCA تعامل داشت. BCCI تعدادی عکس از این تعامل را به اشتراک گذاشته بود و از Pant برای به اشتراک گذاشتن نکاتی با بازیکنان کریکت در حال جوانی تشکر کرد.

این بازیکن 25 ساله کریکت پیش از این نیز ویدیویی را در اینستاگرام خود بارگذاری کرده بود که در آن توانست بدون کمک عصا راه برود. دیده می شد که عصاهایش را دور می اندازد و بدون هیچ مشکلی راه می رود.

در این ویدئو، پنت با مربی‌اش نشان داده می‌شود که او ابتدا سعی می‌کرد با عصا راه برود و سپس آن‌ها را دور انداخت تا طرفداران خوشحال شوند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله