بازگشت ستاره هند به “بهترین” یک “هشدار شوم”: پیام واضح ریکی پونتینگ به استرالیا قبل از فینال WTC

ریکی پونتینگ، بازیکن افسانه‌ای کریکت، فکر می‌کند استرالیا باید در برابر “خار در چشم خود” چتشوار پوجارا و “در بهترین حالت خود” ویرات کوهلی محافظت کند، اگر بخواهد در فینال مسابقات جهانی تست در Oval با هند مقابله کند. پوجارا، بازیکن اصلی تیم ملی هند، می‌تواند بینش‌های ارزشمندی را برای هم تیمی‌های خود فراهم کند، زیرا او در مسابقات قهرمانی کانتی انگلیسی به طور گسترده در ساسکس بازی کرده است، در حالی که کوهلی با دو قرن و شش نیم تن کرک برای رویال چلنجرز بنگلور در هند که اخیراً به پایان رسیده است، در بهترین حالت خود قرار دارد. لیگ برتر.

پونتینگ در “The ICC Review” گفت: “تیم استرالیا در مورد ویرات صحبت خواهد کرد، بدون شک، و آنها در مورد پوجارا صحبت خواهند کرد. آنها این دو هستند.”

مشهور است که پوجارا از چالش‌هایی که بولرهای استرالیایی بر سر او انداخته‌اند، لذت می‌برد و بیش از هر تیم دیگری دویدن‌های آزمایشی و قرن‌ها را در برابر آنها به ثمر رسانده است، و سهم او در شانس هند برای بالا بردن جام WTC در دومین تلاش خود بسیار مهم است.

این استرالیایی سابق گفت: “پوجارا در گذشته و در استرالیا بسیار خار در چشم آنها بوده است، و این ویکت به طور بالقوه بسیار شبیه یک زمین استرالیایی خواهد بود. آنها می دانند که باید زودتر او را به دست آورند.” کاپیتان

پوجارا، که در شماره 3 خفاش می کند، 2033 دوش و 5 قرن در 24 تست مقابل استرالیا داشته است و روهیت شارما کاپیتان امیدوار است که او در فینال WTC نقش حیاتی بیشتری برای تیم داشته باشد.

کوهلی، جدای از فرم درخشانش در IPL، در چهارمین تست مقابل استرالیا در ماه مارس، در جریان مسابقات Border-Gavaskar Trophy، 186 را شکست داده بود و از حضور در تیم تحت رهبری پت کامینز احساس ناراحتی می کرد.

“آنها همچنین می دانند که ویرات در چند هفته گذشته احتمالاً به بهترین شکل خود بازگشته است، البته در کریکت T20. او به من گفت که احساسی که در حال حاضر دارد این است که تقریباً به بهترین حالت خود بازگشته است و این یک هشدار شوم است. پونتینگ گفت: برای استرالیایی‌ها که در یک بازی انفرادی شرکت می‌کنند.

پونتینگ همچنین به شدت تحت تاثیر عملکرد شوبمن گیل جوان در IPL و موفقیت های این جوان 23 ساله در دو تست آخر سری Border-Gavaskar قرار گرفته است.

گیل سه قرن برای تایتان های گجرات در IPL ضربه زد

“او شبیه یک پسر جوان فوق‌العاده به نظر می‌رسد. او همین نگرش را نیز نسبت به او دارد. او کمی تندخو دارد. او کلاس جدی دارد. آن نوع ضربه‌های کششی از جلوی پا که او در برابر بول‌بازان سریع بازی می‌کند، خواهد بود. پونتینگ گفت: ضربه ای که او احتمالاً در برابر این حمله استرالیا به آن نیاز دارد.

با توجه به اینکه پرتاب‌کننده‌ها احتمالاً وزنه‌برداری زیادی را در طول تست یک‌بار انجام می‌دهند، پونتینگ معتقد است که محمد شامی کهنه‌کار باید در بهترین حالت خود در برابر تیم قدرتمند استرالیایی ضربه بزند، با توجه به اینکه جاسپریت بومرا به دلیل حضور در چارچوب نیست. جراحت.

“فکر می‌کنم اگر هند می‌خواهد در این بازی پیروز شود، او باید بازی خود را به سطح دیگری برساند. وقتی با باتترهای استرالیایی هم صحبت می‌کنید، آنها متوجه می‌شوند که شامی چقدر خوب است، چه توپ جدید باشد چه توپ قدیمی. چه در استرالیا باشد چه هند.

پونتینگ افزود: “آنها مهارت های او را می دانند و می دانند که چقدر می تواند خطرناک باشد. باید او باشد.”

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله