بارسلونا سخت برخورد کرد در حالی که لالیگا کلاه های حقوق را کاهش می دهد

بارسلونا به سختی ضربه می خورد زیرا لالیگا کلاه های حقوق را کاهش می دهد

سقف حقوق بارسلونا در این فصل تقریبا 300 میلیون یورو کاهش یافته است.© خبرگزاری فرانسه


طبق فهرست محدودیت هزینه های لالیگا برای باشگاه های اسپانیا که روز سه شنبه اعلام شد ، محدودیت حقوق بارسلونا در این فصل تقریبا 300 میلیون یورو کاهش یافته است. ویروس کرونا ویروس تأثیرات اقتصادی زیادی روی تیم های برتر پرواز اسپانیا داشته است ، در این میان بارسا در میان بیشترین آسیب ها دیده شده است. سقف دستمزد آنها برای فصل 21-2020 382.7 میلیون یورو خواهد بود ، در حالی که در دوره گذشته که بالاترین حد را در لالیگا داشتند ، 671.4 میلیون یورو کمتر بود.

اخبار

رئال مادرید بیشترین بودجه را در این فصل خواهد داشت هرچند بودجه آنها نیز از 641 میلیون یورو به 468.5 میلیون یورو کاهش یافته است.

اتلتیکو مادرید با کاهش 131.8 میلیون یورویی به 252.7 میلیون یورو کاهش یافته است که تقریباً نیمی از هزینه های اتلتیکو برای رقبا در شهرشان رئال را دارد.

20 باشگاه دسته اول لالیگا در این فصل می توانند در مجموع 2.33 میلیارد یورو برای دستمزد هزینه کنند که 610 میلیون یورو افت دارد.

تخصیص حقوق در اسپانیا می تواند برای بازیکنان ، مربیان و بازیکنان آکادمی هزینه شود ، با هدف ایجاد ثبات مالی بیشتر در 42 تیم در دو بخش برتر.

بر اساس گزارش ها در اسپانیا ، بارسلونا در حال مذاکره برای دور دیگری برای کاهش بازیکنان خود است در حالی که رئال مادرید نیز ممکن است مذاکره در مورد کاهش حقوق را آغاز کند.

تبلیغ شده

با توجه به وابستگی زیاد آنها به درآمد روز مسابقه و همچنین درآمد حاصل از موزه ها و مغازه های باشگاه ها ، هر دو باشگاه تحت تأثیر همه گیر قرار گرفته اند.

بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به لوئیز سوارز ، آرتورو ویدال و ایوان راکیتیچ اجازه جدایی داد و فروش اوسمان دمبله آزاد بود. رئال مادرید تصمیم گرفت برای اولین بار در 40 سال گذشته حتی یک خرید جدید انجام ندهد.

مباحث ذکر شده در این مقاله