بارسلونا توسط آلاوز 10 نفره برگزار شد تا روند بدون پیروزی در لالیگا را گسترش دهد


بارسلونا روز شنبه موفق به انجام چهار بازی در لالیگا شد بدون اینکه پیروز شود و نتوانست آلاوز 10 نفره را شکست دهد و نتیجه تساوی 1-1 باعث شد شاگردان رونالد کومان در جایگاه 12 ام جدول قرار بگیرند. لوئیس ریوخا پس از خطای دروازه بان دروازه بان بارسا ، آلاوز را در مقابل مندیزوروتزا قرار داد و در نیمه دوم آنتوان گریزمان گل تساوی را به ثمر رساند ، یک دقیقه پس از اخراج جوتا پلیتیرو. اما با گذشت تقریباً نیم ساعت و یک نفر اضافی ، بارسلونا هنوز نتوانست برنده ای پیدا کند ، در عوض برای شکست مساوی با شکست های اخیر ختافه و رئال مادرید و تساوی دیگر مقابل سویا تسویه حساب کرد.

اخبار

این بدان معنی است که مادرید که در خانه 4-1 پیروزی مقابل هوئسکا را کسب کرده بود ، اکنون 8 امتیاز از رقبای کاتالان خود فاصله دارد و یک بازی بیشتر انجام داده است ، در حالی که اتلتیکو پس از پیروزی 3-1 اوساسونا ، 6 بر صفر پیش است. اگر اتلتیکو در بازی خود پیروز شود ، بالا می رود.

حتی در این مرحله اولیه در رقابت های قهرمانی ، فاصله قابل توجهی است و کومان می داند که بررسی دقیق پست خود به عنوان مربی ، به ویژه پس از استعفای ژوزپ ماریا بارتومئو از ریاست جمهوری در روز سه شنبه ، افزایش خواهد یافت.

بارتومئو در ماه آگوست به عنوان مربی کومان منصوب شد و هشت امتیاز از شش بازی نخست لیگ ، نوعی از رئیس جمهور و هیئت مدیره بعدی که باید قبل از پایان ژانویه به او رای دهند تحت تأثیر قرار می گیرد.

کومان گفت: “من بسیار ناامید هستم.” “یک بار دیگر ما آنقدر خوب بازی نکرده ایم که بتوانیم نتیجه بگیریم. هدف اول هدیه بود و سپس موقعیت های زیادی ایجاد کردیم اما آنها را استفاده نکردیم.”

تصمیم کومان برای تعویض Ansu Fati در 12 دقیقه مانده به خصوص تعجب آور بود زیرا بدون شک فاتی خطرناکترین بازیکن بارسلونا بوده است ، شاید حتی تهدیدآمیزتر از لیونل مسی ، که شب ناامیدکننده ای را پشت سر گذاشت.

مسی در این فصل هنوز در بازی آزاد به ثمر نرسیده است و در حالی که تقریباً در قلب هر حمله بارسا بود ، اما لمس و پایان دادن به او باز هم مثل همیشه واضح نبود. او در نیمه اول به دلیل مخالفت از او کارت گرفته شد.

فاتی و گریزمان موقعیت های اولیه را از دست دادند در حالی که اگر فلورین لژون کاملاً روی خط قرار نگرفته بود یک ضربه آزاد از راه می رفت.

قبل از اینکه یک اشتباه بارسا به آلاوز دروازه حریف را بدهد ، فرنکی دو یونگ بدشانسی داد که پنالتی نداشت.

جرارد پیکه دست کم گرفت که نتو چقدر به او نزدیک است و ضربه محکم مدافع این مدافع دروازه بان را غافلگیر کرد. نتو نتوانست پاهای خود را تنظیم کند و ریوخا با ضربه سر توپ را از دست داد و ضربه ای محکم به تور دروازه زد.

کومان در نیمه وقت سه تغییر ایجاد کرد و پدری ، فرانسیسکو ترینکائو و میرالم پیانیچ همگی در زمین حضور داشتند.

اما بارسا به سختی می توانست خط دفاعی آلاوز را بشکند تا اینکه پلتیرو به آنها فرصت بازی داد. او پیکه را در صورت خود بوت کرد تا در دقیقه 62 کارت زرد دوم را بدست آورد و در دقیقه 63 ، گریزمان گل تساوی را به تساوی کشاند ، بازی عالی و عالی که بارسلونا را به تساوی کشاند.

دقایقی تقریباً 2-1 بود اما پایان مسی به خوبی مهار شد در حالی که گریزمان یک موقعیت دوم را برای آفساید اعلام کرد. فاتی قبل از رفتن به سمت دروازه شلیک کرد و پایان پیکه از روی خط پاک شد. آلاوز نگه داشت

خطر به خشکسالی هدف خاتمه می دهد

ادن هازارد زودتر از یک سال گذشته اولین گل خود را برای رئال مادرید به ثمر رساند و به نظر می رسد تیمش پس از پیروزی راحت مقابل هوئسکا ، کرنر را به گل تبدیل کرده است.

هازارد از زمان پیوستن به مادرید با پرداخت 100 میلیون یورو از چلسی در سال 2019 روزهای بدی را پشت سر گذاشته است اما بلژیکی امیدوار است که اعتصاب خیره کننده او از راه دور در آلفردو دی استفانو بتواند کار خود را در اسپانیا آغاز کند.

زیدان گفت: “ما از کیفیتی که ادن دارد می دانیم.” “او یک گل خوب به ثمر رساند و ما در نیمه اول به آن نیاز داشتیم ، زیرا بعد از گل اول او بازی متفاوت بود.”

تبلیغ شده

کریم بنزما و فد والورده پیروزی خود را قبل از گلزنی هوئسکا از طریق داوید فریرو به ثمر رساندند ، فقط برای بنزما دومین و چهارمین بار مادرید را در وقت مصدومیت اضافه کرد.

این یک هفته دلگرم کننده برای شاگردان زیدان است که با پیروزی کلاسیکو در نیوکمپ آغاز شد و در پایان جدول با دو امتیاز بالاتر از رئال سوسیه داد.

مباحث ذکر شده در این مقاله