بابر اعظم برای پیشی گرفتن از شهید افریدی در آستانه پیوستن به لیست نخبگان در T20Is

هنگامی که بابار اعظم کاپیتان پاکستان در اولین مسابقه T20I مقابل نیوزلند در روز جمعه به میدان می رود، تنها سومین بازیکن از کشورش خواهد بود که 100 T20I را بازی می کند. بابر که در 99 بازی با شهید افریدی مساوی شده است، با شعیب مالک (123) و محمد حافظ (119) با 100 بازی یا بیشتر در کوتاه ترین فرمت بازی، در لیست نخبگان بازیکنان پاکستانی خواهد بود. بابر تاکنون با کمک دو قرن و 30 دهه پنجاه 3355 ران در T20Is به دست آورده است.

با صحبت از اولین T20I، تیم تحت رهبری بابر اعظم مصمم خواهد بود که نمایشی برای طرفداران خود به نمایش بگذارد و به سرعت از شکست ناامیدکننده خود در برابر افغانستان در سری قبلی خود بازگردد.

کاپیتان بابر اعظم، محمد رضوان، فخار زمان و حارث رئوف نیز پس از از دست دادن سریال T20I افغانستان در شارجه به تیم بازگشتند. پاکستان با دیدن بازیکنان ستاره خود در T20I که در باخت 2-1 مقابل افغانستان به شدت از دست رفتند، آسوده خاطر خواهد شد.

نیوزلند با چالش مهمی روبروست. آنها نه تنها برای اولین بار در پاکستان با T20Is بازی خواهند کرد، بلکه چندین بازیکن کلیدی از جمله کاپیتان معمولی کین ویلیامسون را نیز از دست خواهند داد.

با بازیکنان متعددی که در حال حاضر در IPL درگیر هستند، Black Caps بی تجربه توسط Tom Latham هدایت می شود. با این حال، آنها می توانند از عملکرد خود در سری ODI در برابر پاکستان سه ماه پیش دل بکنند، جایی که با وجود داشتن تیم بسیار قوی تری، 2-1 پیروز شدند.

جوخه ها:

تیم پاکستان T20I: بابر اعظم (ج)، شاداب خان، فهیم اشرف، فخار زمان، حارث رئوف، افتخار احمد، احسان الله، عماد وسیم، محمد حارث، محمد نواز، محمد رضوان، نسیم شاه، سایم ایوب، شاهین شاه افریدی، شان مسعود و زمان خان.

تیم نیوزلند T20I: تام لاتام (c)، چاد بووز، مارک چپمن، دین کلیور، مت هنری، بن لیستر، آدام میلن، کول مک‌کانچی، داریل میچل، جیمی نیشام، راچین راویندرا، هنری شیپلی، ایش سودی، بلر و بلر ویل یانگ.

موضوعات ذکر شده در این مقاله