“این سال ادعای RCB در Virat است…”: برداشت بزرگ افسانه هند برای IPL 2023

شنبه شاهد دو مسابقه جذاب در IPL خواهیم بود زیرا رویال چلنجرز بنگلور (RCB) به مصاف دهلی کپیتالز (DC) می‌رود در حالی که لاکنو سوپر جاینتز (LSG) میزبان پادشاهان پنجاب (PBKS) در خانه است. یک نشانه خوب برای RCB روشی است که ویرات کوهلی در IPL در حال ضربه زدن است. ضربه زدن کوهلی با نیت مثبت در این فصل یک امتیاز بزرگ برای فرنچایز است. سونیل گاواسکار کاپیتان سابق هند معتقد است که شانس RCB برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر در IPL 2023 را افزایش می دهد.

سونیل گاواسکار که در برنامه زنده کریکت Star Sports صحبت می کرد، گفت: “امسال ادعای RCB روی ویرات کوهلی است. اگر او در هر بازی خوب بازی کند، شانس برنده شدن RCB افزایش می یابد. ویرات یکی از بزرگترین سوپراستارها است و نه تنها RCB. اما هواداران هر تیمی می‌خواهند دوش‌ها را ببینند که از چوب او بیرون می‌آید.”

ضربات دهلی کپیتالز یک حلقه ضعیف در IPL 2023 در حال انجام است و تیم کاپیتان دیوید وارنر در چهار بازی بدون برد بوده است. وارنر – که به خاطر میزان ضرباتش در مسابقات مورد انتقاد قرار می گیرد – تنها جنگجوی خفاش برای فرانچایز دهلی بوده است.

S Sreesanth بازیکن سابق تیم ملی هند از کریکت باز استرالیایی حمایت کرده است تا با خفاش خوب عمل کند و منتقدانش را ساکت کند.

Sreesanth که در برنامه زنده کریکت Star Sports صحبت می کرد، گفت: “گرسنگی برای دویدن هرگز برای دیوید وارنر از بین نمی رود. او یک استرالیایی معمولی است که همیشه مصمم به تسلط بر زمین کریکت است. من از بولینگ برای او لذت برده ام زیرا او یکی از بازیکنان بوده است. سخت ترین خمیرها برای کاسه کردن.»

در بازی دوم در روز سوپر شنبه، KL Rahul – کاپیتان LSG – به مصاف فرنچایز قبلی خود پنجاب کینگز خواهد رفت.

محمد کایف، بازیکن سابق کریکت هند اظهار داشت که برای عملکرد خوب LSG، فرم ضربه کاپیتان آنها بسیار مهم است.

محمد کایف که در برنامه زنده کریکت Star Sports صحبت می کرد، گفت: “اگر Lucknow باید خوب کار کند، KL Rahul باید جادو را با چوب خود نشان دهد. سرنوشت این تیم تا حد زیادی به ضربه زدن او بستگی دارد.”

PBKS یک بار دیگر به دنبال سرمایه گذاری از گران ترین بازیکن خود سام کوران برای نمایش همه جانبه در برابر LSG خواهد بود.

ویرندر سهواگ، بازیکن سابق کریکت هند – که در گذشته بخشی از پنجاب به عنوان یک بازیکن و مربی راه اندازی شده بود – معتقد است که بازیکن جوان انگلیسی همه کاره به همراه هم تیمی هایش آرشدیپ سینگ و راهول چهار بازیکنان بسیار مهمی برای پنجاب کینگز در IPL خواهند بود. 2023.

ویرندر سهواگ که در برنامه زنده کریکت ستاره اسپورت صحبت می کرد، گفت: “سام کوران ثابت خواهد کرد که توپ زنی بسیار مهمی برای پنجاب در TATA IPL است. او عملکرد درخشانی در جام جهانی T20 داشته است و این اعتماد به نفس به نفع تیم خواهد بود. در کنار این، آرشدیپ سینگ، کاگیسو رابادا و راهول چهار به این تیم قدرت می‌دهند. به طور کلی پادشاهان پنجاب یک واحد بولینگ بسیار قوی دارند.”

سان‌رایزرز حیدرآباد با سوار شدن بر قرن امپراتوری هری بروک، دومین برد خود را در IPL 2023 به دست آورد. این بازیکن انگلیسی – که اولین بازی خود در IPL را امسال انجام داد – در چهارمین حضور خود به شدت ضربه زد و به هیاهوها ادامه داد.

هاربهاجان سینگ، اسپینر سابق هندی که تحت تأثیر نمایش عالی بروکس در برابر حمله با کیفیت بولینگ نایت رایدر کلکته قرار گرفت، فاش کرد که چه چیزی باعث می شود خمیر انفجاری در کریکت جهانی به یک نیروی قابل محاسبه تبدیل شود.

هاربهاجان سینگ که در برنامه زنده کریکت ستاره اسپورت صحبت می کرد، گفت: “هری بروکس بولینگ سریع را به خوبی بازی می کند. در ضربات خود در برابر KKR، او انواع شوت ها را در برابر بولرزهای سریع انجام داد. اگرچه در مقابل اسپین خیلی قوی نیست، اما ضعف خود را پنهان می کند. با گرفتن یک‌نفره و دوبل. هر زمان که فرصت پیدا کند، توپ‌های ضعیف عجیب و غریب توپ‌زنان سریع را مجازات می‌کند.»

موضوعات ذکر شده در این مقاله